bdb12

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

wie kan mij helpen?? Verbindingsproblemen sinds aanschaf nieuwe toestel!

Hallo!

Ik zit, sinds de aanschaf van de nieuwe Samsung Galaxy S5, met een groot probleem. Telkens als ik een telefoongesprek voer valt de verbinding na een paar seconden weg. Ik hoor de andere partij nog wel maar zij horen mij niet meer. Vervolgens zou het kunnen dat de verbinding weer even een paar seconden terug komt maar daarna is de verbinding weer weg. Ik ondervind hier veel frustratie en hinder aan.

Ik heb al van alles geprobeerd.. Ik heb meerdere keren de klantenservice hier over gebeld maar dat schoot dus niet op vanwege eerder genoemd probleem. Ik ben langs de vodafone winkel geweest en zij hebben mijn telefoon ter reparatie opgestuurd maar na een week kreeg ik de mededeling dat zij niks hebben kunnen vinden. Elk systeem was up to date en alles werkte gewoon etc etc.

Toch blijf ik dit frustrerende probleem houden. Ik moet zelfs tegen mensen zeggen dat ik onbereikbaar ben en alleen bereikbaar ben via Whatsapp of een ander social media kanaal.

Ik ben ten einde raad.. zit iemand met hetzelfde structurele probleem? Zijn hier vodafone medewerkers aanwezig op dit forum? als dat laatste correct is, zou ik graag geen standaard antwoord willen hebben want ik heb tot nu toe alle mogelijke middelen al geprobeerd.. Wie kan mij helpen????

Met vriendelijke groet,
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bdb12 ,

Al en andere simkaart gekregen? Maar met en ander toestel heb je wel bereik als ik het zo begrijp...?
bdb12
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Samsungexpert,

Dankje voor je antwoord.

Ik was inderdaad vergeten te vermelden dat ik al een ander simkaartje heb gehad van de vodafone winkel. Dit heeft niet geholpen. Op een ander toestel heb ik wel goed bereik! Ik had tijdelijk, toen mijn huidige S5 naar de fabriek was voor reparatie, de galaxy S3 en hier werkte het bereik wel!

Daarom vind ik het ook zo raar, niks lijkt te helpen..

Groet,
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bdb12 ,

Thanks voor je bevestiging. Als je Galaxy S3 wel werkt maar je nieuwe Galaxy S5 niet dan heeft het toch echter te maken met het toestel zelf want dan zitten de problemen in je S5. Ik heb op dit moment geen andere reden waarom je dan nog steeds dit probleem meemaakt...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic