Mitchje

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wi-fi-hotspot

Hey
 
Ik heb een HTC desire HD en probeer hier een wi-fi-hotspot van te maken.
Ik heb alle instelling goed ingesteld (via de hct website) en kan verbinding hiermee maken met mijn tablet.
Alleen kan ik niet op het internet komen.
 
Mijn telefoon geeft wel een tekentje dat hij aan staat alleen mist de 3g in dit tekentje dat volgens de htc website erbij zou moeten staan om te werken.
 
Vroeger heeft het wel gewerkt dus snap niet waarom nu niet.
 
Kan iemand mij helpen?!
4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Mitchje,

Dus als ik het goed begrijp kun je het netwerk wel zien maar kun je geen verbinding maken. Klopt dat? Dan vermoed ik toch dat de instellingen niet helemaal juist staan. Kun je ons vertellen welke instellingen je nu hebt ingevoerd?
Mitchje
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Munu-> instellingen-> draadloos en netwerken->Instellingen voor draagbare wi-fi-hotspot->
Naam opgegeven, een beveiliging en en een wachtwoord (geen, web(128), wpa(tkip), wpa2 (aes) allemaal geprobeerd).
dan draagbare wi-fi-hotspot inschakelen.
 
Met tablet zoeken en verbinding maken nadat wachtwoord (correct) is ingevoerd.
Kan verbinding maken maar als ik een website wil openen wilt hij deze niet laden.
 
Groeten Michelle
Mitchje
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb gebeld met HTC en zij geven twee opties:
1. Vodafone staat het niet toe om een wifi hotspot te maken.
2. back-up maken van telefoon en terug zetten naar fabrieks instellingen.
 
Kan opzich wel vinden hoe ik hen moet terugzetten naar fabrieks instellingen maar niet hoe ik een back-up moet maken...
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Mitchje,

Om ervoor te zorgen dat je contacten niet verloren gaan kun je onze Contacten Backup gebruiken.
Meer info hierover vind je op onze website; http://voda.fo/ne/x0ijs
Let er wel even op dat de meest up-to-date versie van het besturingssysteem is geïnstalleerd op je toestel.
Dit kun je achterhalen door via je toestel naar Instellingen te gaan, dan Info, Software Updates en dan te kiezen voor "Nu controleren".

Wat betreft je foto's, video's, muziek en andere bestanden; hiervoor kun je onze Vodafone Cloud app installeren.
Een omschrijving van deze dienst vind je ook op de website: http://voda.fo/ne/lot2q
Beide apps vind je trouwens gewoon in Google Play.
Als je heel veel foto's en filmpjes op je toestel hebt opgeslagen, zou je deze bestanden ook handmatig kunnen overzetten naar je pc of laptop. Dat gaat wellicht iets sneller 😄 Verbind je HTC toestel via een USB kabel met de pc of laptop en ga via "Deze computer naar het HTC Desire HD bestand. Open deze, je vindt je foto's en filmpjes terug onder het mapje 'DCIM', je kunt de foto's en filmpjes gewoon naar een bestand op je pc slepen.

Voor een back-up van je instellingen van je toestel ga je naar Instellingen, dan naar Back-up.
Dit wijst zich verder eigenlijk vanzelf.

Door deze handelingen uit te voeren heb je van alles een back-up gemaakt en kun je je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen.
Laat je ons even weten of het geholpen heeft?






E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic