Ragna74

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

whatsapp verificatie code

Ik krijg meerdere keren, soms wel tien keer, een verificatiecode code toegezonden van whatsapp dan staat er dat dat op mijn nummer Is aangevraagd. Krijg vaak een sms van landcode +44 of een sms van whatsapp zelf. Ik vraag het niet aan dus blijkbaar wil iemand mijn whatsapp overnemen. Wat kan ik hier aan doen. Ik word er echt gek van. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ragna74 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oeps, dat is natuurlijk heel vervelend!
Hier kan Vodafone niet zoveel aan doen, sterker nog, hier kan Vodafone helemaal niets voor je doen. Je zal zelf even moeten kijken op de website van Whatsapp om daar een reactie te geven of misschien staat er bij de help pagina van Whatsapp wel wat je moet, kan, doen.

Stel in ieder geval verificatie in met twee stappen, dan kan de persoon nooit zomaar je gegevens stelen! Meer info hier over zie je op deze pagina.

Maar verder zal je dus toch echt bij Whatsapp moeten zijn om dit te regelen of na te vragen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ragna74 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oeps, dat is natuurlijk heel vervelend!
Hier kan Vodafone niet zoveel aan doen, sterker nog, hier kan Vodafone helemaal niets voor je doen. Je zal zelf even moeten kijken op de website van Whatsapp om daar een reactie te geven of misschien staat er bij de help pagina van Whatsapp wel wat je moet, kan, doen.

Stel in ieder geval verificatie in met twee stappen, dan kan de persoon nooit zomaar je gegevens stelen! Meer info hier over zie je op deze pagina.

Maar verder zal je dus toch echt bij Whatsapp moeten zijn om dit te regelen of na te vragen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic