mikevdonselaar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

whatsapp alleen gebruiken met wifi

Ik heb sinds gisteren een htc desire z. Ik heb al gelijk apps gedownload via wifi en ik heb ook whatsapp gedownload.
Maar ik heb nog geen internet abonnement , want dat krijg ik pas begin 2012. Kan ik instellen dat ik whatsapp alleen maar met wifi wil gebruiken? Alvast bedankt
7 Reacties 7
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Hi Mike,
 
Wat ik zo begrepen heb uit de zoekresultaten van ons aller vriend Google, nee.
 
Het enige wat je moet doen is het registratiebericht versturen, daarna zal Whatsapp verzonden worden al naar gelang welk netwerk je bent verbonden, wifi of 3g.
 
Dit staat btw ook in de Whatsapp FAQ
Clarica

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
je zou gegevensverbinding uit kunnen zetten dan registreerd hij puur alleen Wifi verbindigen en krijg je geen g3 nota's succes
caiporaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb blackberry bold met aboment met internet maar my whatsapp doet alleen thuis niet buiten
nu heb maar weer blackberry box aan gezet heel vreemd
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Caiporaa,


Welkom op ons forum.

Om van het datagedeelte van de BlackBerry gebruik te maken, dient er altijd een BlackBerry BloX of abonnement
aangesloten te zijn.

Is dit namelijk niet het geval, heb je kans dat gedeeltelijk dataverkeer mogelijk is, maar uiteindelijk zal dit problemen gaan opleveren.
Dit geldt zelfs voor het gebruik van WiFi, de oorzaak ligt hem in de zogenaamde Service Books (instellingen) waarvan de BlackBerry
gebruikt van maakt, deze worden pas actief als er actief BlackBerry BloX of abonnement is.


NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Ja, dat kan.
 
Download uit de Market de app genaamd Onavo.
 
Bij deze app kun je aangeven welke apps alleen via wifi mogen verbinden en welke apps via mobiel internet.
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
NeznirV schreef:
Ja, dat kan.
 
Download uit de Market de app genaamd Onavo.
 
Bij deze app kun je aangeven welke apps alleen via wifi mogen verbinden en welke apps via mobiel internet.
 
Alleen gaat dat niet werken op een Blackberry, enkel bij Android en iOS 😉
De poster had inderdaad voor de duidelijkheid niet in het HTC sub-forum moeten posten .... dan was dit misverstand niet ontstaan.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Verplaatst naar Blackberry toestellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic