inieminie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

whats app

Kan iemand mij vertellen of je bij een Samsung s4 de berichten van whats app en sms kan zien/lezen op vergrendel scherm? Net als bij een iphone! Wil graag weten of dit kan een Hoe je dat erop kunt zetten!
11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @inieminie ,

Waarschijnlijk bedoel je dat je berichtjes kunt lezen doordat er en klein tekstvak op het scherm komt waarbij je deze ook kunt beantwoorden? Zo ja. Ga naar WhatsApp > Instellingen > Meldingen > (Zie kopje) Berichten > Meldingen > Selecteer je keuze!

Hopelijk is dit je vraag, fijne avond!
inieminie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn vraag is beantwoord! Maar is niet helemaal wat ik wilde ik denk krijg dan een regeltje te zien maar krijg een groot wit blik met de tekst! Maar toch hartstikke bedankt!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @inieminie ,

Als je meldingen wilt inschakelen voor WhatsApp kun je dit ook via de WhatsApp instellingen doen ;).

Ga naar: WhatsApp > Instellingen > Meldingen > En zie dan berichten daar kun je zelf ook de wijziging maken van hoe je de melding wilt ontvangen.
inieminie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat klopt ook alleen krijg een groot wit scherm met
Het bericht! Wil maar een kleine melding met de tekst!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @inieminie ,

Je zou gewoon en melding moeten krijgen. Zorg ervoor dat je naar de WhatsApp instellingen gaat en dan naar melding en dan naar Berichten - Meldingen: Geen pop-up maar je krijgt gewoon dan en melding op je meldingsvenster.
inieminie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat klopt maar je krijgt een groot wit scherm met het bericht dat wil ik niet! Wil maar een klein regeltje! Maar denk dat dat niet kan!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @inieminie ,

Als je het venster wilt uitzetten doe je hetzelfde zoals je deze hebt ingeschakeld (zie daarvoor me vorige berichten). WhatsApp ontvang je gewoon in je meldingsvenster standaard meer kan ik er niet van maken...?
inieminie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
Mijn Facebook app laad de berichten niet geeft iedere keer aan fout bij laden nieuwsoverzicht.
Als ik via internet inlog doet hij het wel.
Kunt u mij misschien vertellen waar dat aan kan liggen?

Groetjes bianca
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej! inieminie,

Je zou even kunnen kijken of er en update beschikbaar is voor de app of deze even opnieuw te installeren, dit kan helpen in vele gevallen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey inieminie,

Facebook heeft op dit moment een storing.
Wanneer dit wordt opgelost is nog onduidelijk.

Groetjes stevied86
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic