davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

werkwijze vodafone

ik heb begin januari een bestelling geplaatst,creditcheck was goed, telefoon niet op voorraad, maar toen het wel was heb ik voor 1,5 week later gekozen omdat ik veel weg was voor werk.2 dagen voor afleveren 27/1 bel ik de koerier om alles nog door te nemen en die vertllen dat het is geannuleerd.
stomverbaasd bel ik vodafone en nieand kan iets vinden van annulering, onbegrijpelijk.
geen bericht vooraf met reden,ik mocht een nieuwe bestelling plaatsen en was wederom goedgekeurd, maar tot op heden geen bevestigings mail, ik vind het zeer kwalijk dat je zo omgaat met mensen, respect is er niet meer, zeg dan gewoon: hond wij willen je niet als klant maar laat mij niet de hele procedure afgaan en mij dan laten staan zonder een reden.
2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi davod10,

Wat balen dat jouw bestelling zomaar is geannuleerd. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Sorry daarvoor!
Heb je gekeken of er geen bevestigingsmail in je SPAM inbox staat? Neem anders even contact op met de klantenservice via Facebook/Twitter.
Mijn collega's kunnen voor je kijken of de bestelling in orde is. Vanuit het forum kan ik je hier helaas niet bij helpen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic