zeiksnor

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wel of geen 5g op de Motorola g5 g

Er zijn zoveel Motorola's die 5g ondersteunen en uitgerekend die ik heb wordt niet ondersteund door Vodafone , wat is dit voor vreemd gedoe? ik zie door de bomen het bos niet meer!!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @zeiksnor,
Het is niet handig als je niet meer door de bomen het bos niet ziet.
Ik kan me voorstellen dat dit een beetje voor verwarring zorgt. 

Er zijn meerdere toestellen die 5G al ondersteunen maar nog niet op ons netwerk werken.
Via https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/netwerk/5g# kun je controleren welke toestellen dit zijn.
Je geeft aan dat je dit vreemd vind. Dit kan ik me goed voorstellen maar er zit een reden achter.

Wij testen nieuwe toestellen (in overleg met de fabrikant) of zij gebruik kunnen maken van 5G, of dit voor problemen zorgt, of hiervoor nog een software update gedaan moet worden etc. Zodra dat getest is en goedgekeurd is, zullen de toestellen gebruik kunnen maken van het 5G netwerk bij ons. 
Via bovenstaande link lees je meer over 5G.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @zeiksnor,
Het is niet handig als je niet meer door de bomen het bos niet ziet.
Ik kan me voorstellen dat dit een beetje voor verwarring zorgt. 

Er zijn meerdere toestellen die 5G al ondersteunen maar nog niet op ons netwerk werken.
Via https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/netwerk/5g# kun je controleren welke toestellen dit zijn.
Je geeft aan dat je dit vreemd vind. Dit kan ik me goed voorstellen maar er zit een reden achter.

Wij testen nieuwe toestellen (in overleg met de fabrikant) of zij gebruik kunnen maken van 5G, of dit voor problemen zorgt, of hiervoor nog een software update gedaan moet worden etc. Zodra dat getest is en goedgekeurd is, zullen de toestellen gebruik kunnen maken van het 5G netwerk bij ons. 
Via bovenstaande link lees je meer over 5G.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

jv65

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedoel je de Moto G 5G Plus?

Die heb ik (even) gehad en 5G werkte als een zonnetje. Toen ik 'm voor het eerst in gebruik nam nog niet, maar na een aantal beveiligings-updates werkte het plotseling. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic