Marci

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

wel kunnen bellen, maar niet gebeld kunnen worden

Sinds vandaag kan ik nog wel bellen, maar niet meer geveld worden. 

reeds met vodafone gesproken en de volgende acties gedaan:

  • van netwerk gewisseld en weer teruggezet op automatisch.
  • volume hoog, volume laag en dan op volume hoog en rechterknop drukken. opnieuw opstarten.
  • Sim kaart eruit gehaald, toestel na >10 min weer met sim aangezet.

Bovenstaande zonder succes.

Wie kan me helpen?

 

 

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Marci 
Controleer eerst even of er misschien werkzaamheden zijn en/of een storing op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Eventueel kan je daar ook een melding maken maar je zou ook kunnen wachten op @Steven die je eventueel zou kunnen helpen, hij is werkzaam bij Vodafone. Anders zou je contact kunnen opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten
 

BSE1900

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zit daar al 1,5 week in , en kan door toedoen Vodafone ook niet meer bellen, kan mn abonnement zoals zeggen niet opzeggen, je kan en mag niks alleen afwachten. Ze kunnen niet zeggen welke handelingen zij ondernomen of welke gaande zijn, of wat de vooruitzichten zijn.  Rechten heb je niet plichten zeker wel.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ben jij niet iemand anders @BSE1900 
Begrijp je reactie niet helemaal. Heb je hetzelfde probleem en woon je daar ook? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je eens een ander netwerk selecteren en dan weer terug zetten op VodafoneNL? Mocht dit niet helpen, dan hoor ik het graag @Marci?
@Energieboy dit heeft niks te maken met het netwerk. Hij kan namelijk gewoon belllen.

@BSE1900  zodra ik meer weet over het issue weet wat bij jou speelt, dan laat ik dit weten.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heeft het switchen van netwerk geholpen @Marci ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic