kentin

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

wel 3g, geen internet op android toestel (2.3.6)

Heb sinds gisteren een nieuw androidtoestel (2.3.6) met ongeveer de specificaties van een galaxy sII.
Tot gisteren werkte de simkaart prima op een htc sensation
 
nieuwe apparaat geinstalleerd: wifi werk prima, maar buitenshuis géén internet, ondanks het feit dat ik wél een 3g-verbinding heb (volgens icoontje)
 
de APN instellingen heb ik handmatig overgenomen van de site ,(proxy, poort, wachtwoord etc)
 roaming staat aan, evenals data-connection
 
toch blijft het onmogelijk om te interrnetten. In de SIM-status van de telefoon staat: status mobiel netwerk 'Verbinding verbroken' en onder Roaming staat 'geen roaming'
 
wie kan me verder helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
kentin
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
inmiddels een volledig nieuwe apn aangemaakt (ipv bestaande aangepast) volgend de online instructie bioj Galaxy s II. klopte natuurlijk niet helemaal..maar Hij doet t
 
tip voor anderen is dus: nieuwe Apn aanmaken....;-)

Bekijk in context

6 Reacties 6
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
kentin schreef:
Heb sinds gisteren een nieuw androidtoestel (2.3.6) met ongeveer de specificaties van een galaxy sII.
 
 
 

Beste kentin,
 
een toestel met ongeveer de specs van een i9100.....maar wat voor toestel is het nu precies?
kentin
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
chinees importmodel (merkloos)dat formeel heet:
Shenzhen Hongjia Yuan Communication Technology 
ENZE EZ6612
 
zo wordt ie in ieder geval getagd als ik naar de instellingen vraag via de site
kentin
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
inmiddels een volledig nieuwe apn aangemaakt (ipv bestaande aangepast) volgend de online instructie bioj Galaxy s II. klopte natuurlijk niet helemaal..maar Hij doet t
 
tip voor anderen is dus: nieuwe Apn aanmaken....;-)
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Verplaatst naar Android.
Cvlieshout

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stomme vraag misschien, maar hoe maak ik een nieuwe anp aan? Ik heb namelijk ook het probleem met mijn nieuwe HTC one X, ik kan geen internet verbinding maken als ik geen wi-fi heb. Ik hoor het graag!
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Cvlieshout schreef:
Stomme vraag misschien, maar hoe maak ik een nieuwe anp aan? Ik heb namelijk ook het probleem met mijn nieuwe HTC one X, ik kan geen internet verbinding maken als ik geen wi-fi heb. Ik hoor het graag!
Volg de stappen op de site van Vodafone eens....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic