harmgooren

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

wel 2g, geen 3g internet

Heb sinds gisteren slecht 3g internet. Wel 2g. Is er een storing die dit verklaart? Postcode 6871cw.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
harmgooren
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Het bleek een 3g storing te zijn (toen ik in een andere regio was werkte het prima). Nu ook rondom mijn woonplaats goede dekking.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey harmgooren,

Via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml kun je zien of er werkzaamheden of een storing in jouw omgeving is.
Indien dit niet het geval is raad ik je aan om je instellingen te controleren via http://handleidingen.vodafone.nl/web

Tevens zou je ook een kruistest kunnen uitvoeren. Dit houdt in dat jouw simkaart in een ander toestel gaat en een werkende simkaart in jouw toestel. Is het de simkaart dan krijg je van vodafone een nieuwe simkaart.

Werkt het dan nog niet kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe het nummer op het netqerk staat en of er een blokkade opstaat. Tevens kun je ook handmatig een ander netwerk selecteren. Vervolgens ga je terug naar het vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk en weet de simkaart precies wat er in jouw abonnement zit.

harmgooren
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Het bleek een 3g storing te zijn (toen ik in een andere regio was werkte het prima). Nu ook rondom mijn woonplaats goede dekking.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost! Bedankt voor de update.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic