Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

website vodafone van slag?

Op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid 

Klik eens aan bij bestellen van een gratis simkaart, dan krijg je opeens Engelse teksten en bestelling staat gewoon in Nederlands. Bij de andere gratis simkaarten, met tegoed, gaan wel goed. 

Mis de tekst dat je binnen 6 maanden wel een sms'je, belletje of opwaarderen moet doen om het nummer actief te houden. Beetje jammer, dit is toch wel informatie die je graag direct in beeld ziet (was voorheen altijd wel, is het verplaatst?). Heb het gevonden, het staat ergens anders. Wel op een plek die je verwacht, maar jammer genoeg niet gelijk als info voor de klant. Want deze info "Je tegoed blijft onbeperkt geldig, als je het minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Na elk betaald belletje of sms'je, elke internetsessie (niet via wifi) en elke opwaardering, is je totale tegoed weer 6 maanden geldig." is toch wel informatie waar je iets aan hebt als consument. 

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Energieboy 

Jij bent scherp vandaag, haha! Ik zie dit inderdaad ook terug als ik klik om een gratis prepaid simkaart te bestellen, terwijl het bij de overige prepaid simkaarten met tegoed wel goed gaat. Bij deze heb ik het doorgezet! 🙂

Energieboy
Expert topicstarter
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Komt omdat het nu maar 24 graden is en kouder 🤪
Bedankt voor het doorzetten. Kwam er ook bij toeval achter, de vraag over Prepaid en alarmsysteem 🤭

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic