Dilara2908

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

web blox uitzetten!!!!!

hallo,
 
Ik wil mijn webblox uitzetten over 2 dagen word deze automatish verlengt en dit wil ik niet. Maar ik kan het niet uitzetten het lukt niet. Mijn mb's zijn al op ik wil de blox voor 1gb activeren maar dit lukt ook niet ik snap er helemaal niks meer van?!
12 Reacties 12
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Dilara,

Welkom op het Forum. Wat lukt er precies niet? Hoe probeer je de BloX uit te zetten?
powergirl64

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,

ik heb ook de 1gb blox geactiveerd, maar nu zijn mijn mb's bijna op en de blox verloopt pas 13aug maar wil graag zodra ze op zijn weer opnieuw de 1gb blox. hoe doe ik dat? en hoe zet ik de 1€ per dag 100mb uit? er staat bij de blox dat ik hem niet kan uitzetten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Powergirl64, allereerst welkom op het forum! Het is helaas niet mogelijk tussentijds dezelfde (type) BloX te activeren. Dit is pas mogelijk nadat deze is afgelopen. Na 13 augustus dus. Dat laatste (Inernet Dagtarief) is geen BloX maar een tarifering. Zodra je BloX op is of als je geen BloX hebt, dan betaal je € 1,- voor 100 MB. Zo kun je toch voor een voordelig tarief gebruik maken van het internet.

Edit: De meeste BloX kun je inderdaad niet tussentijds stopzetten maar bij de 1 GB BloX is dat wel het geval, deze BloX vervalt automatisch na 1 maand of als het tegoed verbruikt is. Je kunt de BloX dan gewoon opnieuw activeren.
powergirl64

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
maar dat internet dagtarief wil ik niet meer, hoe zet ik dat uit?
als het niet kan ga ik toch echt overstappen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Zoals gezegd is dat een tarifering en geen bundel/BloX. Je kunt ervoor kiezen je internet uit te zetten, dan gebruik je ook geen Internet Dagtarief meer.
Windstorm

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Ja, die 1GB blox van Vodafone is duur!
Voor €15,- 60 belminuten, 500 sms en 1,5GB internet !?! kijk daarvoor bij www.mobilevikings.nl
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Leuk, MobileVikings,

Maar je vind een BloX voor een maand duur terwijl de kosten buiten de bundel bij MobileVikings €1,00 per MB zijn?!

Als ik kijk naar de tarieven voor het internet dagtarief, ben je bij Vodafone toch echt goedkoper uit.

100 MB voor dezelfde euro, daarna €0.15 per MB (Bron)

Doe eens gek, je verbruikt 2000 MB.

Bij MobileVikings betaal je dan:

€15,00 voor de bundel van 1500 MB. Daarna per MB €1,00. Je zou dus 500*€1,00 extra moeten betalen.

Bij Vodafone betaal je dan:

€14.95 voor de bundel van 1 GB. Daarna €0.15 per MB (het Internet Dagtarief)
In totaal maakt dit €14.95 + 1000*€0.15= €150,00

Totaal MobileVikings: €515.00
Totaal Vodafone: €164.95

Vodafone is dus bijna 1/3e goedkoper ( op basis van dit voorbeeld) Eerlijksheidshalve ga ik ervan uit dat je buiten de bundel verbruikt. Zo niet dan is MobileVikings aantrekkelijker.

Groeten!

dretje

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
€ 1 per dag vooor internet is duur!!!
zeker als je het al betaald als je op een dag misschien perongeluk een paar whatsappjes stuurt of perongeluk op facebook beland.
 
en geef nu niet het advies om internet uit te zetten op mijn mobiel......
want ik wil wel internet op mijn mobiel maar thuis zit ik op wifi en onderweg ontvang of stuur ik soms een klein berichtje en dan is €1 echt te veel.
 
mensen die echt flink willen internetten en het kunnen betalen pakken een blox of abonnement.
mensen die dat geld niet hebben of dat internet niet nodig hebben zouden gewonn moeten kunnen kiezen of ze op die ene dag wel  gebruiken willen maken van 1 mbtje of desnoods voor een dag een dagtarief kunnen aanzetten als ze en keer wat meer buitenshuis op internet moeten.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Dretje, ik kan in dit geval weinig voor je doen. Het dagtarief is wat het zegt, een tarief. Dat valt niet uit te zetten of aan te passen. De alternatieven zijn een BloX, een goedkoop abonnement en dan nog die optie die ik niet mag noemen (;))

Energy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kom precies hetzelfde probleem tegen: namelijk dat ik mijn 100MB webblox uit wil zetten en de 1GB blox wil activeren.
Uitzetten gaat makkelijk en ik kreeg een SMS dat het uitzetten succesvol was en dat de blox eindigd op de normale dag dat hij ook normaal eindigde.En nu met de melding dat hij niet automatisch wordt verlengd.
MAAR dan probeer ik de 1GB blox aan te zetten en ik krijg een SMS : "Op je huidige tarief kun je deze vodafone dienst niet aansluiten.Bel 1200 en kies de optie voor een adviseur.
WAAROM staat er niet op de site van Vodafone bij aanmelden van een blox dat wanneer ik dat wil dat ik dan EERST moet wachten totdat mijn oude blox afgelopen is? Op deze manier wordt je al geinformeerd en ga je niet zelf erachteraan om daarachter te komen door zoals de auteur van deze post dat ook gedaan heeft.
Kunnen jullie dat niet erbij op de site zetten Vodafone?
Ook zou het misschien in het SMS'je kunnen worden gezet.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Energy,

Heb je ook al eens in de voorwaarden van de BloX gekeken? Daar staat namelijk in vermeld dat de BloX 30 dagen geldig is en dat het niet mogelijk is om deze eerder uit te schakelen.

Ik ben het wel met je eens dat het altijd nog makkelijker kan. Ik zal dus je idee eens doorzetten naar de verantwoordelijken om te kijken of ze hier iets mee kunnen doen. Bedankt voor de tip!
Bobo1-

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi
waar slaat het op dat je je blox niet kan uitzetten ?!
Nu moet ik 2 weken zonder internet doen, puur omdat jullie niet fixen dat je die blox kan uitzetten wanneer je wilt.
En daarna gewoon weer kan activeren.
fix dit lekker ofso anders ga ik gewoon weg bij vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic