Loubna

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

wat betekent het als je order is geannuleerd?

Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst. En met je orde nummer kan je kijken hoever het is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik heb zojuist te horen gekregen dat de bestelling geannuleerd was omdat er iets in het systeem stond dat deze in de weg stond. Wel geeft hij aan dat er inmiddels een nieuwe order geplaatst is en deze succesvol is. Je hebt inmiddels ook een nieuw ordernummer, als het goed is! 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Dat je bestelling niet door gaat

Kijk

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Loubna 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Mooie informatie van de vorige spreker maar ik neem aan dat je wel weet wat geannuleerd betekent. Als je dit vanuit Vodafone hebt ontvangen dan kan het zijn dat de BKR registratie niet goed is geweest of dat er misschien informatie niet klopt dat is ingevuld (kan natuurlijk per ongelijk iets verkeerd te hebben ingevuld). 

Je kan het best contact nemen met de klantenservice van Vodafone en die kunnen je vertellen wat en waarom. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Loubna . Het lijkt er inderdaad op dat de bestelling afgezegd is. Heb je inmiddels meer informatie, of kan ik nog het een en ander voor je uitzoeken? 🙂 

Loubna
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Loubna . Het lijkt er inderdaad op dat de bestelling afgezegd is. Heb je inmiddels meer informatie, of kan ik nog het een en ander voor je uitzoeken? 🙂 

Ja heel graag want had het telefonisch 

Gedaan  en ben er al vanaf 28april mee bezig en word elke keer van kasje naar de muur verwezen.

Bestelling

Ordernummer: 314853881. Dat is mijn orde nummer die ik binnen kreeg via sms.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Duik ik er voor je in :-). 

Wil je je postcode, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel zetten? 

Loubna
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lycke Vodafone wrote:

Duik ik er voor je in :-). 

Wil je je postcode, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel zetten? 

Ik heb de info aangevuld

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik heb zojuist te horen gekregen dat de bestelling geannuleerd was omdat er iets in het systeem stond dat deze in de weg stond. Wel geeft hij aan dat er inmiddels een nieuwe order geplaatst is en deze succesvol is. Je hebt inmiddels ook een nieuw ordernummer, als het goed is! 

Mell_1x

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb dit probleem ook

Mell_1x

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb dit probleem ook 

Mell_1x

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste,

 

ik heb dit probleem ook heb net een bestelling geplaatst en bij status staat dat die is geannuleerd.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mell_1x 
Je hebt al een eigen topic geopend, daar zal ik je verder helpen: https://community.vodafone.nl/t5/Abonnement/bestelling-word-geannuleerd/m-p/204445/emcs_t/S2h8ZW1haW...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic