anneleeuw

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

wanneer gaat mijn verlenging in?

Hoi,

22 juni jl heb ik mijn abonnement verlengt. Ik heb inmiddels een nieuwe simkaart ontvangen, maar als ik deze in mijn telefoon stop geeft hij aan dat hij geen netwerkverbinding heeft. Bij mijn andere simkaart doet hij het nog wel, maar geeft hij aan dat mijn belminuten op zijn. Vraag is wanneer de verlenging ingaat en hoe dat in zijn werk gaat met de nieuwe simkaart. Het gaat hier om een sim-only smart naar een sim-only red abonnement.

Hartelijke groet,
Anne
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Mocht je inbellen betreft de activatie van je simkaart, zorg er dan voor dat je alle gegevens bij de hand hebt: klantnummer etc. Een activatie duurt normaliter ongeveer een twee uurtjes, echter houd er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voordat deze helemaal geactiveerd is.
Je ziet dan vanzelf de oude simkaart verdwijnen van het netwerk en de nieuwe simkaart zie je op het netwerk komen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
hoi anne

je moet je nieuwe simkaart even activeren dit kan je zelf doen via my vodafone of om even de klanteservice te bellen
als het goed is je verlenging al in gegaan alleen moet je nog je nieuwe simkaart activeren
Anonymous
Niet van toepassing
Mocht je inbellen betreft de activatie van je simkaart, zorg er dan voor dat je alle gegevens bij de hand hebt: klantnummer etc. Een activatie duurt normaliter ongeveer een twee uurtjes, echter houd er rekening mee dat het tot 48 uur kan duren voordat deze helemaal geactiveerd is.
Je ziet dan vanzelf de oude simkaart verdwijnen van het netwerk en de nieuwe simkaart zie je op het netwerk komen.
anneleeuw
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dank voor jullie input. Ik heb net geprobeert de simkaart te activeren online, zonder resultaat. Daarna met de klantenservice gebeld, maar zodra ik in het simkaart keuzemenu kom wordt er gezegd dat ik dat online kan doen en wordt de verbinding verbroken...:-(
anneleeuw
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gelukt!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te horen dat het is gelukt anneleeuw! Bedankt voor de update.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic