Keith_L

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

wanneer gaat abbonement in?

Ik heb een contract en in het contract staat ingangsdatum 05/06/2019.

echter mijn sim kaart is vertraagd met de levering en er wordt pas op 12/06/2019 (verwacht) bezorgd.

wanneer gaat mijn abbonement precies in? En betaal ik pas wanneer ik mijn simkaart heb ontvangen? Want ik kan 1 week lang handers niet gebruiken maar wel betalen?

mvg.
Keith
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Keith_L
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je nu je SIMkaart nog niet hebt. Je abonnement gaat natuurlijk pas in op het moment dat je je SIMkaart hebt en in gebruik neemt. Maar controleer wel je eerste rekening, voor het geval dat het mis gaat. Ik verwacht het niet, maar je weet maar nooit.

Sterkte met wachten en als je nog vragen hebt, of je eerste factuur klopt toch niet, laat het maar weten. Eventueel kan je dan ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Of door een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Keith_L
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je nu je SIMkaart nog niet hebt. Je abonnement gaat natuurlijk pas in op het moment dat je je SIMkaart hebt en in gebruik neemt. Maar controleer wel je eerste rekening, voor het geval dat het mis gaat. Ik verwacht het niet, maar je weet maar nooit.

Sterkte met wachten en als je nog vragen hebt, of je eerste factuur klopt toch niet, laat het maar weten. Eventueel kan je dan ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Of door een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Keith_L

Wat is ondertussen de status? Heb je contact met ons opgenomen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic