VoLTE Roaming met Vodafone
VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...
Gisteren heb ik een nieuw contract bij vodafone afgesloten via UnitedConsumers en ontving vandaag de vraag om het wachtwoord te melden, dat ik zou hebben ingesteld voor contact met de klantenservice. Mijn wachtwoord heb ik dus opnieuw ingesteld, maar hiermee kom ik op mijn vodafone en om dat wachtwoord zou het niet gaan. Kunt u mij verder helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @JetteLotte
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik weet even niet bij welke klantenservice u deze vraag heeft gesteld. Kan het zijn dat deze is ingesteld bij UnitedConsumers klantenservice. Maar je kan ook een soort wachtwoord afspreken met Vodafone en deze staat los van My Vodafone. Met je My Vodafone kan je al je gegevens inzien en wil je dan via de klantenservice van Vodafone iets wijzigen, dan vragen ze ook om een wachtwoord. Heb je deze niet, of vergeten, dan gaan ze een aantal vragen stellen om er achter te komen wie jij bent.
Als het dus echt om een wachtwoord gaat via de klantenservice van Vodafone, dan dien je ook met hun contact op te nemen. Daar kan je, volgens mij, dat beveiligde wachtwoord aanpassen. Neem vandaag contact met met de klantenservice via: https://www.vodafone.nl/support/contact/
Laat nog even weten of het is gelukt.
Hoi @JetteLotte
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik weet even niet bij welke klantenservice u deze vraag heeft gesteld. Kan het zijn dat deze is ingesteld bij UnitedConsumers klantenservice. Maar je kan ook een soort wachtwoord afspreken met Vodafone en deze staat los van My Vodafone. Met je My Vodafone kan je al je gegevens inzien en wil je dan via de klantenservice van Vodafone iets wijzigen, dan vragen ze ook om een wachtwoord. Heb je deze niet, of vergeten, dan gaan ze een aantal vragen stellen om er achter te komen wie jij bent.
Als het dus echt om een wachtwoord gaat via de klantenservice van Vodafone, dan dien je ook met hun contact op te nemen. Daar kan je, volgens mij, dat beveiligde wachtwoord aanpassen. Neem vandaag contact met met de klantenservice via: https://www.vodafone.nl/support/contact/
Laat nog even weten of het is gelukt.
Hey @JetteLotte . Welkom hier!
Is het inmiddels gelukt? 🙂
Goede morgen,
Het is inmiddels gelukt, via telefonisch contact met de klantenservice ben ik achter mijn wachtwoord gekomen.
Hartelijk dank voor de tip!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...