marielleharold

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

waarom werkt Vodafone met Dynalogic

9 juli Red Together afgesloten (was daarvoor al Vodafone klant) en hier horen ook 3 nieuwe SIM kaarten bij welke Dynalogic mij gisteren tusen 17.00 - 21.00 zou komen brengen. Gisterenochtend netjes een mail gehad dat ze vanavond langskomen, Rond 16.00 uur nog een sms dat ze er tussen 18.00-21.00 uur zijn en rond 19.30 uur nog een SMS dat ze er rond 20.50 uur zijn.

Zit er om 21.13 uur ineens een e-mail in mijn inbox dat ik niet thuis was & of ik even een nieuwe afspraak wil maken ?

Furieus wordt je dan want dit is klinkklare onzin. FF op Dynalogic gegoogled en het regent klachten over dit bedrijf.
Waarom werkt Vodafone met een partij die afspraken glashard niet nakomt en dan er ook nog over liegt (we waren wel thuis) ? En blijkbaar ben ik niet de enige....... :disappointed_relieved:
2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi marielleharold

Welkom op het forum!

Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd hierover bent, Dit is absoluut niet de bedoeling dat het op deze manier verloopt. Namens Vodafone bied ik je dan ook mijn excuses aan.

Ik wil je bedanken voor je feedback en eerlijkheid hierover. Ik ga dit ook intern doorgeven zodat hier in de toekomst beter rekening mee gehouden wordt en onderzocht wordt waarom dit gebeurd bij klanten.

Daarnaast wil ik je vragen om een nieuwe afspraak te maken zodat het alsnog geleverd wordt. Maar dat je dit ook bij hun kenbaar maakt. Dit kan via hier.
Ik hoop alsnog dat je snel de simkaarten hebt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic