mellanie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

waarom telefoon duurder bij verlengen dan bij nieuw abbo

ik ben al een tijdje de site in de gaten aan het houden,
ik mag volgende week me abbonement verlengen maar vind het echt mega raar,
dat als je verlengt je nog veel geld voor je telefoon moet betalen
en als je n nieuwe afsluit je veel minder hoeft te betalen.
het lijkt mij andersom logischer en dat is ook altijd zo geweest beetje service voor de vaste klanten lijkt mij.
iemand enig idee waarom dit zo is?
ik zit er nu over te denken maar een nieuw abbonement af te sluiten dat is goedkoper dan verlengen!
 
 
3 Reacties 3
gait63

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hetzelfde geconstateerd, ging er nog vanuit dat op het moment dat je echt kunt verlengen er wel een goede aanbieding zal komen. Echter een kennis van mij heeft gebruik gemaakt van verlengen en zit nu aan een abo. van een kleine 50 euro vast.
Zelf zit ik erover na te denken het abo. af te kopen en over te stappen naar tele2 via Coolbleu.
Tele 2 heeft abo van 500mb en 500bel/sms voor 27.50 Euro inclusief bijv. galaxy s2 plus.
 
Vodafone moet wel met een heel goede aanbieding komen om mij, mijn vrouw, mijn zoon en mijn dochter als klant te houden.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey mellanie,

Allereerst welkom op het Vodafone Forum!

Wat fijn dat je je contract bij Vodafone wilt verlengen. Ik vraag me af of je je verlenging bekijkt via de Website van Vodafone zelf of via een andere aanbieder.
Wij maken namelijk geen verschil tussen oude en nieuwe klanten bij bestellingen via onze website. Externe aanbieders stellen hun eigen aanbod samen en kunnen hiervan afwijken. Hierdoor kan het gebeuren dat je daar wel verschil ziet tussen oude en bestaande klanten.

Voor een persoonlijk aanbod kun je ook bellen met onze verkoopmederwerkers via het nummer 0800-0560. Is dat misschien een optie?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi gait63,

Zoals aangegeven maken we hierin geen verschil via onze eigen website. Het zou zonde zijn als we je daardoor als klant zouden verliezen. Zou jij ook willen bellen naar 0800-0560 voor een persoonlijk aanbod? Wie weet laten we je nog versteld staan. 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic