johnzwarts

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

waarom staat voicemail afluisteren bellen met service nummers en sms jes versturen buiten de bundel

waarom staan
voicemail afluisteren ( 1244 )
mobiel bellen met service nummers (vodafone klantenservice 1201 )
sms jes versturen ( iphone naar iphone )
als buiten de bundel ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3126Posts
  • 924Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @johnzwarts,

Het antwoord van @Energieboy klopt helemaal! Aan het einde van de maand wordt het verbruik gekoppeld aan je abonnement. Blijf je binnen je bundel dan betaal je dus geen extra kosten. 

''en in de community staan mn topix bij abbonementen ?

is toch gratis ?

 

Als je op de Community een vraag stelt kies je hierbij een categorie waarin je deze vraag stelt. In dit geval heb je jouw vraag gestelt in de categorie 'abonnementen'. Hierin vind je meerdere topics waarin informatie staat omtrent de mobiele abonnementen van Vodafone.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11904Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes

Hoi @johnzwarts 
Dat is iets waar ik zelf jaren geleden ook al een melding van heb gemaakt en Vodafone het niet nodig vind om dit netjes anders te plaatsen. Maar wat ik weet is dat aan het einde van de maand deze allemaal weer in je bundel terecht komt en dan is het prima zo. Dus eerst zie je ze, net alsof je ze moet betalen, maar als je gewoon binnen je sms/bel/data bundel blijft dan gebeurd er niets en kost het je ook niets. 

We kunnen nog even aan @Cecilia vragen om dit te bevestigen, dan weet je het zeker 🙂

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

hallo energyboy 
is nu net of het buiten de bundel valt met red together 50gb onbeperkt bellen en sms
slechte zaak dat je het al eerder gemeld hebt en er niks mee gedaan word
zelfs internet data staat niet bij gratis
gratis bedoelen ze dan weer internet op lage snelheid

ik hoop dat er eind van de maand niks berekent wordt

bedankt zover

of moet cecilia het aankaarten ?

en zijn wij de enigge die daarmee zitten ?

groetjes john

Energieboy
Expert
Expert
  • 11904Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes

Je hoeft niets te doen, Cecilia zal mijn antwoord, als het goed is, beamen zodat je zelf niet bang hoeft te zijn dat je kosten krijgt. Ik heb zelf ook Red Together abonnement en zie het ook elke maand maar heb daar nog nooit problemen mee gehad. Het is misschien niet echt handig zoals Vodafone dit laat zien maar als je er eenmaal aan gewend bent dan komt dat wel goed 🙂

Dus even wachten tot Cecilia hier iets terug plaatst en dan weet je het zeker. Ik verwacht dat wel meer mensen deze info zo ziet maar er verder geen aandacht aan besteden. 

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

ja of de andere kunnen in de app

en staat het daar wel goed ?

we wachten het af

de app is toch wel beter als op vodafone.nl

Energieboy
Expert
Expert
  • 11904Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes

Niemand anders kan in je app, dat is het probleem niet. Wacht nu eerst even tot alles is opgelost met je app en wacht ook gewoon geduldig op informatie van @Cecilia af. Dan komt het vast allemaal wel goed!

johnzwarts
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

en in de community staan mn topix bij abbonementen ?

is toch gratis ?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11904Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3115Likes

Heb geduld, tel even tot 3.
Wacht nu gewoon even af, je bent, sorry dat ik het zeg, erg ongeduldig. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3126Posts
  • 924Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @johnzwarts,

Het antwoord van @Energieboy klopt helemaal! Aan het einde van de maand wordt het verbruik gekoppeld aan je abonnement. Blijf je binnen je bundel dan betaal je dus geen extra kosten. 

''en in de community staan mn topix bij abbonementen ?

is toch gratis ?

 

Als je op de Community een vraag stelt kies je hierbij een categorie waarin je deze vraag stelt. In dit geval heb je jouw vraag gestelt in de categorie 'abonnementen'. Hierin vind je meerdere topics waarin informatie staat omtrent de mobiele abonnementen van Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic