Jeremie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

waarom komt vodafone niet met 1 van de beste telefoons van one+(plus)

Waarom gaat vodafone? Niet in zee met 1 van de beste smartphones van android(google) one+.

Kwaliteit en specs zijn beter dan de grootste high end smartphone spelers van nu en beter voor je portomonee

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Jeremie . Welkom hier!

Wat de exacte reden is, durf ik je niet te zeggen. Daar ben ik maar gelijk heel eerlijk in. Ook ik ben persoonlijk best fan van de one plus toestellen, dus ook ik had het graag wel gezien! 
Dat het op dit moment niet wordt geboden betekent overigens niet persé dat het nooit gaat gebeuren. Wie weet wat de toekomst brengt 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Jeremie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat ze er niet mee in zee willen omdat ze dan nat worden? ??? - Nee, gekheid natuurlijk. Er zijn wel meer toestellen die ze niet verkopen. Maar het is goed dat je het hier onder de aandacht brengt. Een Vodafone medewerker kan deze doorspelen naar de juiste afdeling, en wie weet. 

Fijn weekend in ieder geval!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Jeremie . Welkom hier!

Wat de exacte reden is, durf ik je niet te zeggen. Daar ben ik maar gelijk heel eerlijk in. Ook ik ben persoonlijk best fan van de one plus toestellen, dus ook ik had het graag wel gezien! 
Dat het op dit moment niet wordt geboden betekent overigens niet persé dat het nooit gaat gebeuren. Wie weet wat de toekomst brengt 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic