hoek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

waarom kan ik wel hierop maar niet bij mijn rekening

waarom kan ik wel hierop maar niet bij mijn rekening
2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hi hoek

Je informatie is vrij sumier wat je geeft.
Krijg je een foutmelding? Kun je niet inloggen ? Wat gebeurt er precies?
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hi hoek
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is het inmiddels gelukt om je rekeningen weer te kunnen bekijken?
Soms is het handig om deze niet te zien, maar ja... Betalen moet je ze toch en dan wil je ze ook wel inzien 😛

Je kan ze inzien via de My Vodafone app (lukt dat wel?) en je kan ze inzien via My Vodafone op je browser (lukt dat wel?). Mocht met je browser niet lukken dan zou ik de koekjes weggooien, die willen nog wel eens roet in het eten gooien (altijd met koekjes, dan heb je geen honger of trek meer :blush:).

Zijn de twee dingen die ik kan bedenken wat er mis gaat. Maar zoals Steven zegt, het is maar een kleine info die je geeft dus verder komen we niet echt en het is inmiddels 15 uren geleden dus ik hoop dat het al gelukt is 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic