Theavos1945

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

waarom is mijn rekening nu ineens € 10,00 duurder.

Waarom is mijn rekening nu ineens € 10,00 duurder, zou ik graag willen weten. 

Thea van Veldhuisen 

* moderator edit: privégegevens verwijderd * 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11916Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3116Likes

Nogmaals, ik blijf het zeggen @Theavos1945 
Dit is een open community en nu zet je je adres er weer bij, NIET DOEN!!
Zal wederom vragen of een medewerker van Vodafone je gegevens wil weghalen.

Dat kan het probleem zijn, dat je nu een ander adres hebt. Zijn deze gegevens zowel bij Ziggo als bij Vodafone hetzelfde? Hebben deze bedrijven samen je nieuwe adres en staat deze goed? Bekijk het in Mijn Ziggo en in My Vodafone, controleer zelf even of je gegevens overeen komen. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11916Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3116Likes

Hoi @Theavos1945 
Als eerst wil ik je laten weten dat dit een open Community is en door iedereen is te lezen. Je nummer staat nu online en kan je, jammer genoeg, nu zelf niet meer verwijderen. Ik heb doorgegeven of Vodafone je nummer uit je bericht wil halen. 

Waarom opeens 10,- euro duurder, geen idee. Je kan dit natuurlijk bekijken in je My Vodafone via de app of via de website van Vodafone. Via facturen/rekeningen kan je bekijken waarom het bedrag opeens duurder is geworden. Zelf kan ik bedenken dat dit in het bellen zit? Maar kijk in je My Vodafone en dan zal het duidelijk worden ( kijk dan onder het kopje Rekeningen )

Theavos1945
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Oh ja graag mijn nummer eruit halen,wist niet dat dit openbaar was. Nu €37,83 terwijl ik altijd € 27,31 betaal,ik heb niks anders gedaan,kun je ook zien op de specificatie, ik heb alleen een ander adres,maar ben toch gewoon lid van Vodafone Ziggo.

* moderator edit: privégegevens verwijderd * 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11916Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3116Likes

Nogmaals, ik blijf het zeggen @Theavos1945 
Dit is een open community en nu zet je je adres er weer bij, NIET DOEN!!
Zal wederom vragen of een medewerker van Vodafone je gegevens wil weghalen.

Dat kan het probleem zijn, dat je nu een ander adres hebt. Zijn deze gegevens zowel bij Ziggo als bij Vodafone hetzelfde? Hebben deze bedrijven samen je nieuwe adres en staat deze goed? Bekijk het in Mijn Ziggo en in My Vodafone, controleer zelf even of je gegevens overeen komen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Heb je nog een update voor ons @Theavos1945 ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen reactie komen @Theavos1945, dan zal het topic gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic