Bimo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

waarom in mijn verbinding in Saarburg Duitsland zeer slecht?

Ik ben op vakantie in Saarburg Duitsland. Vanaf het begin al zeer slechte verbinding. Kan vaak niet bellen en internet verbinding kan beter over 2400baud snelheid gaan. Toestel aantal keren helemaal uit gezet en weer aan. Geen verbetering. 

Vraag: heeft Vodafone alleen in Nederland een goede verbinding? Of wordt dat ook in de rest buiten Nederland gerealiseerd?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bimo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone heeft in eigen land wel het beste netwerk. Of laat ik het anders zeggen, in Nederland is het netwerk gewoon zeer goed geregeld en omdat we een vlak land hebben is het makkelijker om een dekking te maken. In het buitenland heb je vaak diepen dalen en hogere bergen en dan is het lastig. Daarnaast ben je ook nog eens te gast op een ander netwerk, niet dat je dan geen bereik mag hebben! 

Lees deze topic eens door en wie weet helpt het je. Kom je er niet uit, bel dan de klantenservice, zoals in de topic beschreven. Ik hoop dat je er mee verder komt en dat je beter bereik krijgt. 

Zie deze topic:
https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bimo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone heeft in eigen land wel het beste netwerk. Of laat ik het anders zeggen, in Nederland is het netwerk gewoon zeer goed geregeld en omdat we een vlak land hebben is het makkelijker om een dekking te maken. In het buitenland heb je vaak diepen dalen en hogere bergen en dan is het lastig. Daarnaast ben je ook nog eens te gast op een ander netwerk, niet dat je dan geen bereik mag hebben! 

Lees deze topic eens door en wie weet helpt het je. Kom je er niet uit, bel dan de klantenservice, zoals in de topic beschreven. Ik hoop dat je er mee verder komt en dat je beter bereik krijgt. 

Zie deze topic:
https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic