Hallo Rianne,
Je kunt
bellen met de Klantenservice van Vodafone. Telefoonnummer 1201. En informeren of Vodafone jou de waarschuwings-sms-bericht heeft verzonden. En, indien dat bevestigend wordt beantwoord. Dan vraag je naar de datum en het tijdstip waarop dat 100% waarschuwings-sms-bericht is verzonden.
Kan Vodafone geen bewijs overleggen dat het betreffende 100%-verbruiks-waarschuwings-bericht is verzonden. Dan heb je recht op compensatie van het teveel betaalde bedrag aan mobiele data-kosten.
Ook kun je op ieder gewenst moment overstappen naar een nieuwe abonnementsvorm, waarbij je bescherming hebt tegen ongewenst buiten-bundel-dataverbruik. Bij die nieuwe abonnementen kun je een Beperkt Internet Blox aktiveren, waarbij je automatisch bent beschermd tegen onbewust buiten-bundel-dataverbruik.
Over het buitenland-verbruik. Daar moet je goed je faktuur voor bestuderen. Daarop kun je zien of de Alles-in-één-op-reis-BloX wel of niet correct in rekening is gebracht. En of je daar-boven nog data in het buitenland hebt verbruikt. Dat kunnen onafhankelijke forum-leden niet voor jou nagaan. Ook ik niet.
Succes!
Netwerker