waarom 'alleen noodoproepen'?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste Steven, het is gelukt. Waarom geen idee, wsch heeft de simkaart n storing gehad. Ik ben nl in het buitenland (Kenya) en de lokale provider is niet altijd even sterk aanwezig, maw vaak n zwakke of geen dekking.
Bedankt voor je snelle reaktie,
Bert
Hoi @toxopeus
Geen idee waarom je alleen noodoproepen krijgt te zien.
Is je abonnement verlopen? Heb je alle facturen voldaan? Misschien is je SIMkaart defect?
Voordat je actie onderneemt zou je die dingen al kunnen bekijken. SIMkaart controle doe je door je SIMkaart in een ander toestel te stoppen en te zien of het aan je SIMkaart ligt. Stop dan een andere SIMkaart in je eigen telefoon om te zien of het niet aan je telefoon ligt.
Is het een factuur, dan kan je deze terug vinden in je My Vodafone en als je deze dan alsnog overmaakt dan krijg je vast weer verbinding. En wat je ook nog kan doen is controleren of er in de buurt misschien een storing of werkzaamheden zijn. Doe dit via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Doe de Vodafone Network check en wie weet kunnen ze je daar ook verder helpen.
Heb je dit alles bekeken en het blijft, ga dan langs een Vodafone winkel en vraag of ze er naar willen kijken. Desnoods een nieuwe SIMkaart proberen om te zien of het daar aan ligt. Dit zijn de beste dingen die je op dit moment kan doen en de snelste manier om te kijken wat het probleem is.
Laat nog even weten of het is gelukt.
We ontvangen graag nog een update van jou @toxopeus 🙂
Heb je nog een update voor ons? Bedoel je hiermee de IMS melding @toxopeus?
Beste Steven, het is gelukt. Waarom geen idee, wsch heeft de simkaart n storing gehad. Ik ben nl in het buitenland (Kenya) en de lokale provider is niet altijd even sterk aanwezig, maw vaak n zwakke of geen dekking.
Bedankt voor je snelle reaktie,
Bert
Heel graag gedaan! Fijn om te horen dat het weer werkt. Nog een fijn verblijf in Kenia @toxopeus
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.