Energieboy wrote:
En gelukkig is er verder ook geen enkel bewijs dat 5G te maken heeft met het krijgen of verspreiden van het Coronavirus, wat je nu ook opeens overal kan lezen.
Misschien de volgende keer eerst even lezen wat de vraag is die gesteld wordt, er wordt door de vraagsteller geen enkel verband gelegd richting COVID-19, jij bent de enige die dat verband legt.
En voor iemand die zich niet in de materie verdiept heeft weet je wel een heel lang antwoord te geven. Misschien zou je dat wel moeten doen zeker aangezien je een titel als “Super Expert” draagt. Ik vraag me nu af “Super Expert” in wat?
Als als je je een beetje in de materie verdiept kom je uit bij bevoorbeeld: https://www.emfscientist.org/
Hier hebben meer dan 200 personen met een doctors titel in het EMF vakgebied een petitie ondertekend waarin de gezondheidsrisico’s nogal ter sprake komen.
Als ik dit in de context zet van een uitspraak die onze minister president Mark Rutte onlangs deed: "De vrijheid van de een mag niet ten koste gaan van de gezondheid van de ander"
Dat lijkt me hier dus ook op van toepassing, zolang 5G in opspraak is en niet door onafhankelijk onderzoek is weerlegd, wordt gewoon alle 5G apperatuur weer uit de masten gehaalt.