Kay

Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

waardeloze communicatie en foute rekeningen zijn geen goede combinatie.

In juni ben ik op vakantie geweest.
Al tijdens de vakantie klopte er werkelijk niets van de sms jes van Vodafone aan mij over wanneer 'alles op reis' aan of uitgezet was. Te laat, foutmeldingen bij juiste smscode, helemaal geen bevestiging enzovoort.
Het mag duidelijk zijn dat ik oplettend was op de rekening van juli.
Nadat ik de melding had gekregen was dat de rekening er was dus meteen de rekening opgezocht in ' my Vodafone'
Echter een rekening met een te hoog bedrag was zichtbaar, de details van de rekening echter alsmaar niet.
2 keer gemaild naar Vodafone (via de knop op de website) geeft geen enkele reactie en ook in 'Vraag&antwoord' in 'mijn Vodafone' komt niets te staan.
Pas nadat de te hoge rekening door jullie is geind kon ik de rekening details zien. Inderdaad helemaal fout.
Dan krijg ik eind juli een sms van Vodafone: ' uit onderzoek is gebleken dat je verbruikskosten van juli niet correct berekend zijn. Je hoeft verder geen actie te ondernemen, wij corrigeren dit op je volgende rekening. Vodafone'
Dat is het dan, nergens duidelijk hoeveel die correctie dan gaat zijn, nergens duidelijk of wel duidelijk is hoeveel dagen ik 'alles op reis'gebruikt heb enzovoort.
De chat is never nooit bereikbaar dus daar kan ik mijn vragen ook niet stellen.
Zijn jullie nu gek ofzo????
-Waarom wordt er niet gereageerd op emails?
-Ik ben niet jullie bank dus hoezo moet alsmaar dit te hoge bedrag uit blijven staan?
-Moet ik op grond van een dergeljke nietszeggende sms nu opeens vertrouwen dat het 'allemaal wel goedkomt'? Straks gaan jullie in augustus nog meer teveel geld innen omdat jullie foutief werkende systemen vinden dat het niet lager maar hoger had moeten zijn.

Mijn abonnement is inmiddels afgelopen. Jullie begrijpen, ik ben buiten Vodafone op zoek naar een nieuw abonnement. Dit is niet de eerste keer dat rekeningen binnen deze afgelopen contractperiode onjuist blijken te zijn en daarbij een lange periode geen ontvangst gehad ook. En julie 'geweldige' 4G is slechts een klein miniscuul puntje. Inderdaad bellen kan weer, maar verder is er van snelheid absoluut geen sprake.
Ik ben al lang klant van Vodafone met meerdere opvolgende contracten, maar het is afgelopen over uit. Ik heb het gehad met jullie.


7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Ik snap je frustratie hierin, echter de sms betreft de rekening is een standaard sms.
Het is de afgelopen periode erg druk geweest maar ik raad je toch aan om hierover contact op te nemen met de klamtenservice. Zij kummem zien wat er teveel in rekening is gebracht en wat er in mindering dient worden gebracht.
Vanuit hiet kan ik het niet controleren voor je omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan en hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld worden.
In ieder geval mijn excuses voor het ongemak. Ik hoop boor je dat het snel wordt opgelost en dat je duidelijkheid hebt.
Hopelijk zien we je nog een keer terug bij Vodafone.

Kay
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag ,
Wow, nou dat gaat echt geweldig hoor.
Deze keer krijg ik op mij email zowaar een bevestigingsmail binnen. Dat was tot nu toe nog niet gelukt.
10 werkdagen gaat het duren om antwoord te geven.
In 'vragen & verzoeken' staat nog steeds niets vermeld.
Ik ben diep onder de indruk maar niet heus.
Kay
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals ik al aangaf zul je hiervoor contact moet hebben met xe klantenservice of inderdaad wachten totdat er iemand reageerd op uw feedback formulier. Hier staat inderdaad een maximale wachttijd van 10 werkdagen op.

Ik ga het topic vanuit hier laten sluiten want wij kunnen hierin niks betekenen. Ik hoop voor je dat het wordt opgelost.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten. Kay lees ook even de regels door. Dit bericht hoort namelijk niet thuis op het forum:

Wat hoort er NIET in het Vodafone Diensten – Abonnementen gedeelte?


    Inhoudelijke vragen over je rekening Vragen en opmerkingen over netwerken of netwerkproblemen Andere vragen waarvoor je hulp nodig hebt van onze klantenservice
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes


Ik heb je bericht gelezen, je geeft aan dat je van mening bent dat dit bericht wel thuishoort op het forum. Beschrijf dan even waarmee je precies hulp nodig hebt van andere forumleden. Zoals ik je bericht heb geïnterpreteerd is het namelijk een klacht over Vodafone. Ook verwacht je oplossingen van medewerkers die via dit forum niet gegeven kunnen worden. Daarom ben ik erg benieuwd wat nu precies je verwachtingen zijn mbt dit topic. Ik zal het slotje er (tijdelijk) afhalen. Mocht je reageren met een duidelijke reden dan laat ik het topic uiteraard open staan, maar uit je bovenstaande bericht zag ik geen reden om het topic te laten staan.
Kay
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit topic gaat over slechte communicatie bij Vodafone.
Ik heb heden kontakt gehad met een medewerker van de klantenservice. Deze, best wel vriendelijke mijnheer:
-reageerde op 11 augustus op een email van mij van 17 juli waarin ik gevraagd had waarom ik de specificatie van een rekening niet kon bekijken. (te laat dus)
-Ik heb nooit een bevestigingsmail gekregen op mijn email van 17 juli en werd ook nooit vermeld in 'my vodafone'. (onzorgvuldige communicatie)
-hij wist me te vertellen dat het toevoegen van de specificaties van de rekeningen in juli misgegaan was en daardoor te laat zichtbaar in 'mijn vodafone'. (miscommunicatie door systeemfout?)
-Deze medewerker klantenservice kon me absoluut niet vertellen op welke wijze mijn rekening in augustus aangepast gaat worden en voor hoeveel. (de suggestie van is dus helaas onjuist gebleken)
-Ik moest maar gewoon de rekening van augustus afwachten. Er wordt geen nieuwe opgemaakt over juli. (Tja........zucht)

Kijk ik begrijp ook wel dat er op een forum helemaal niet inhoudelijk op een rekening ingegaan wordt. Dat verwachtte ik ook niet.

Maar als de chat alsmaar niet bereikbaar is, de klantenservice het niet weet, emails pas na bijna een maand beantwoord worden en 'my vodafone' geen info laat zien, dan signaleer ik toch wel een communicatieprobleem.
Het lijkt me dat als je zo'n duidelijk signaal via je Forum krijgt dat er wat mis is, dat wellicht voor vodafone als bedrijf een reden zou kunnen zijn om daar naar te kijken ipv je klanten op de vingers tikken en daarmee voor schut zetten zoals deed.

Voor andere klanten: weet dat deze problemen er zijn. En als je ook communicatie problemen ervaart laat dat dan weten zodat het signaal duidelijker wordt.
Dit forum wordt bemand door medewerkers van vodafone. Ik zou zeggen doe er wat aan.

En dan heb ik het nog niet eens gehad om de onderliggende reden van het waarom dat de rekening fout is gegaan. Want blijkbaar gaat er iets het systeem van 'alles op reis' en/of uberhaupt registratie van internet, sms en bel verbruik, ernstig mis. Inclusief de automatische communicatie daar om heen.

Dus ook daarvoor is het goed om het op het forum te plaatsen want het betekent dat als dit bij mij zo fout gaat, er een grote waarschijnlijkheid is dat het bij andere klanten op de zelfde manier fout gaat. Dan zijn andere klanten dus gewaarschuwd zodat ze bijvoorbeeld hun rekening extra goed nakijken.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes


Ik ben nog steeds van mening dat dit bericht niet thuishoort op een forum. Het staat ook duidelijk in de regels dat klachten of vragen die bestemd zijn voor de klantenservice hier niet geplaatst mogen worden. Als moderator is het mijn taak om ervoor te zorgen dat die regels worden nageleefd. Je wilt graag je verhaal kwijt, en dat snap ik, maar andere forumgebruikers kunnen je hier niet mee helpen. Zij kunnen alleen zeggen: ja, dit ervaar ik ook, of nee, dit ervaar ik niet. Daar is een forum niet voor bedoeld. Daarom sluit ik alsnog je topic.

Dit betekent trouwens niet dat wij als Vodafone je niet verder willen helpen. Je kunt ons gerust benaderen via Facebook of via Twitter. Daar zijn wij namelijk ook 24/7 bereikbaar en daar zullen wij dan ook inhoudelijk ingaan op je berichten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic