beste allemaal, ik heb een klacht over de manier van bestellen via de telefoon!!!!
Hier mijn verhaal dat ik per klachtenformulier heb ingevuld.
Ik heb bij elkaar wel 1,5 uur aan de lijn gehangen met diverse medewerkers.
Beste Vodafone,
Op maandag 23-11-2015 heb ik aan het einde van de dag een telefonische bestelling geplaatst.
Het gaat om een verlenging van nummer 06........
Na een succesvolle bestelling vraagt de medewerker of ik nog vragen heb.
Die had ik. Ik wilde een nieuwe abonnement afsluiten die nu loopt bij Tele 2 naar Vodafone met nummerbehoud. Ordernummer 237107012.
Op donderdag 26-11-2015 een mail gekregen met de bevestiging dat is in werking is gezet.
Op dinsdag 24-11-2015 krijg ik een mail dat mijn bestelling met het ordernummer 237000392 is geannuleerd.
Meteen heb ik gebeld met jullie maar er was een computer storing.
Tot zover GEEN PROBLEEM!!!
De medewerker vraagt of ik woensdag wil terugbellen.
Dat doe ik.
Op woensdag 25-11-2015 een andere medewerker die meld dat de bestelling is blijven hangen in het winkelmandje bij jullie.
Hij verzekerde mij dat dit NU wel ging lukken.
Vol vertrouwen hing ik op.
Want zoals hij zei,het kwam goed.
Alleen moest ik voor de zekerheid na 48 uur even bellen of het toch gelukt was.
Vandaag 27-11-2015 bel ik op om te checken of het allemaal in werking is gezet!!!!
Maar wat denk je?!!
Nu blijkt dat het allemaal een misverstand is geweest en dat er een blokkade op mijn nummer staat, zegt de medewerker!!!!!!!!!!
Sorry meneer,domme pech!!
Na een lang gesprek met belachelijke lange wacht momenten ,word de klantvriendelijkheid erg minder.
Ik moet 3 tot 5 werkdagen maar wachten tot de blokkade maar weg is!!!!!
Voor de rest niks meer aan te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moest maar na de klantservice bellen en daar mijn klacht maar doen!
Die aardige meneer hoort mijn klacht/verhaal aan en zegt dat er helemaal geen blokkade is op mijn nummer.
Toen werd ik gek!!
Oh nee meneer , er staat wel een blokkade op uw nummer van 06-........
Helaas kan ik daar niks aan doen,zegt de nog steeds begripvolle medewerker!!
Nu gaat mijn verrassing voor mijn dochter voor 5 dec compleet de mist in!!
Ik zou erg graag willen weten of jullie mij nog als klant die al jaren bij jullie is, of jullie die nog wel willen behouden???!!!!
Medewerker kan daar geen antwoord opgeven!!!!!!!!!!
Ik moet maar een klachtenformulier invullen!!
Bij deze dan!!!!!
Ik voel mij als klant belachelijk behandeld!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat word jullie oplossing om mij als klant te houden?????!!!!!!
Ik verwacht een goede oplossing van jullie kant!!!!
EEN ZEER ONTEVREDEN Gilbert Mollmann
Nu ben ik erg benieuwd of iemand anders dit ook mee gemaakt heeft!!
Ik ben echt pis link en denk er over om na jaren over te stappen naar een andere provider.