Opgelost! Ga naar oplossing.
@Lycke Vodafone denk dat er iets niet helemaal goed gaat in jullie systeem kreeg net weer sms binnen
Beste @Lycke Vodafone mijn nummer is nu actief Gr David
David93 wrote:
Beste @Lycke Vodafone mijn nummer is nu actief Gr David
Yes, eindelijk.
Nu maar hopen dat het bellen en internetten niet via een duif verloopt ???. Veel plezier bij Vodafone en met je abonnement.
@Energieboy hahha niet jou internet en bellen gaat veel sneller
@Lycke Vodafone hardstike bedankt dat u me te woord heb gestaan en nog naald bedankt dat Vodafone wel deel hun verantwoordelijkheid pakt naar de klant toe helaas doet dat andere bedrijf het niet bah bah bah wil graag weten welke stappen jullie gaan zetten tegen deze aso hoe kan ik dit nu veder oplossing moet echt zo ver gaan dat ik heel soicaal madia er bij moet halen en internet en ....
Ik snap dat dit niet is waar je op gehoopt had, @David93 :-(. Zoals ik zei; we nemen deze klachten intern natuurlijk zeker mee. Je op de hoogte brengen/houden wat we hier verder precies mee doen, kan ik niet. Dat zijn geen zaken die we delen en ik denk dat dat voor jou uiteindelijk ook niets zou veranderen. Maar het is absoluut jammer dat je je bij Dynalogic uiteindelijk niet serieus genomen voelt :-(.
Laten we hopen dat dit een eenmalig incident geweest is en dat de tweede afspraak die je had ervoor zorgt dat je niet alle hoop in goede service vanuit hun (en ons) verliest en laten we er samen vanuit gaan dat dát de standaard is :-).
Voor nu in elk geval een prachtige dag gewenst!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.