David93

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

waar blijf de koerier

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik snap je hoor, @David93  Je hebt natuurlijk een afspraak met ons. Dit soort ervaringen worden bij ons natuurlijk ook meegenomen en doorgezet naar Dynalogic. 

Allereerst; super fijn dat de 2e afspraak wel gewoon goed gegaan is en dat je hier een veel positiever gevoel aan over houdt. Een beetje “het kan gelukkig wel”, denk ik zo. Hoe dan ook ligt de “fout” hier wel bij Dynalogic. En dat is eigenlijk ook de partij die hierin met een verantwoording (en eventuele oplossing) zou moeten komen 

Wat betreft een tegemoetkoming; ik zou alsnog graag uit coulance vanuit hier iets regelen. Dit wil ik alleen wel even goed afstemmen. Momenteel weet ik niet veel meer van je dan je gebruikersnaam hier (dus dat je waarschijnlijk David heet en ofwel 27 bent of dit jaar 27 wordt ;-)). Zou je je profiel willen invullen met je gegevens? Dan pak ik alles van je er even bij

Bekijk in context

25 Reacties 25
Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

@David93 is de bezorger nog geweest?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @David93 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat deze niet op je gewenste tijd langs is geweest. Nu hebben ze het wel ontzettend druk dus het kan zijn dat deze later op de avond nog is geweest. Mocht dit zo zijn, laat het dan nog even weten aub. Anders zou je contact op kunnen nemen met het bezorg bedrijf om te vragen waar nu je pakket is en wanneer ze hem dan komen afleveren. Daar kan Vodafone je niet mee helpen omdat het pakket al bij de bezorger is.

Dus als het niet is binnen gekomen, zoek even op de site het telefoonnummer en bel ze voor een nieuwe afspraak of vraag wanneer ze dan komen. Succes en laat nog even iets weten.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @David93 . Welkom hier!

Zit je met smart te wachten, duurt het allemaal langer dan wordt aangegeven. Dat is niet iets om blij van te worden, natuurlijk. 

 

Nu ben ik wel heel erg benieuwd wat de huidige stand van zaken is! 

David93
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Energieboy wrote:

Hoi @David93 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vervelend dat deze niet op je gewenste tijd langs is geweest. Nu hebben ze het wel ontzettend druk dus het kan zijn dat deze later op de avond nog is geweest. Mocht dit zo zijn, laat het dan nog even weten aub. Anders zou je contact op kunnen nemen met het bezorg bedrijf om te vragen waar nu je pakket is en wanneer ze hem dan komen afleveren. Daar kan Vodafone je niet mee helpen omdat het pakket al bij de bezorger is.

Dus als het niet is binnen gekomen, zoek even op de site het telefoonnummer en bel ze voor een nieuwe afspraak of vraag wanneer ze dan komen. Succes en laat nog even iets weten.

Helaas is dit bedrijf zo En weetje wat de koerier heb meer gezet dat niet thuis was heb vrij avond gekost van me werk voor die gek dus vindt niet meer dan logisch dat hij mijn vrij avond gaat betalen thnx voor je antwoord 

David93
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @David93 . Welkom hier!

Zit je met smart te wachten, duurt het allemaal langer dan wordt aangegeven. Dat is niet iets om blij van te worden, natuurlijk. 

 

Nu ben ik wel heel erg benieuwd wat de huidige stand van zaken is! 

Nou de stand van zaken is nu dat ze zaterdag ochtend komen tussen 8 en 1 maar ik heb er hard hoofd in de koerier heefd gezegt dat niet thuis was en dat neemt hun bedrijf klakenloos aan dus mensen die liegen en bedriegen worden geloof bah bah bah ik zou niet geassocieerd willen worden met zo bedrijf en zo leugenaar van koerier heb de hele avond vrij genomen en thuis gezet plus het feit meneer de koerier is hier never nooit geweest dit zou ik zelf kunnen aantonen met camera beeld want dat is verplicht hier in nieuwebouw woningen en die koerier is hier nu op geen enkel beeld te herkennen ik vindt dit zeer vervelend en erg jammer dat hun verantwoordelijkheid niet pakken en verwacht tog op ze minst compatie voor mijn vrij avond en voor Jan met kort achter naam thuis te blijf zitten is 5 uur geld wat ben misgelopen en hij niet is op komen dagen want hun gooi wel jullie naam in van Vodafone want wij als klanten komen we bij jullie uit en hebben in feitelijk niks te maken met dat bedrijf en die koerier @Lycke Vodafone  als u nog meer antwoord wilt of gegeven neem dan ff privé Concat op als u wilt 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Jeetje @David93 . Ik snap dat je hier verre van blij van wordt . Allereerst hoop ik natuurlijk vooral heel graag dat je alsnog je telefoon ontvangt. Morgen staat er een nieuwe afspraak begrijp ik. Top! Laat je ons weten hoe dit gaat? 
Voor klachten met betrekking tot Dynalogic kan je hier je verhaal achterlaten. Natuurlijk nemen wij dit intern ook mee! 

Maar goed. Nogmaals; ik wil allereerst vooral even kijken hoe het gaat met de nieuwe levering. Dat staat nu voorop ^^. Jij moet gewoon alsnog snel van je nieuwe telefoon kunnen genieten!

David93
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Lycke Vodafone wrote:

Jeetje @David93 . Ik snap dat je hier verre van blij van wordt . Allereerst hoop ik natuurlijk vooral heel graag dat je alsnog je telefoon ontvangt. Morgen staat er een nieuwe afspraak begrijp ik. Top! Laat je ons weten hoe dit gaat? 
Voor klachten met betrekking tot Dynalogic kan je hier je verhaal achterlaten. Natuurlijk nemen wij dit intern ook mee! 

Maar goed. Nogmaals; ik wil allereerst vooral even kijken hoe het gaat met de nieuwe levering. Dat staat nu voorop ^^. Jij moet gewoon alsnog snel van je nieuwe telefoon kunnen genieten!

@Lycke Vodafone  ik hou u morgen op de hoogte mijn benieuwd en of ze dit keer wel komen of benbenieuw met elke smoes nu komen als ze weer niet voor deur staan maar Jah dat weet wel heel snel morgen na 1 uur komt er vervolg en ik ga hier zeker nog klacht over laten op link die je hem heb gegeven 

David93
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone u geloofd het nooit de bezorger van hun was om precies 9:00 bij mijn dus heb het eindelijk binnen de chauffeur heb in ook het verhaal uitgelegd wat er is gebeurd hij zeg dat die dit jammer genoeg vaker hoort van klanten hij bood wel netjes zijn excuses aan daar op zij ik van hoefd niet u collega is het probleem maar nu dit alles uit eindelijk is afgerond Is  wil tog wel vergoeding van die uur van woensdag wie ik dus voor Piet snot heb thuis moet zitten Want dit heefd me ten eerste paar vrij uur gekost en dus heb ik ook geen inkomen uit deze uur hoe kunnen wij dit regellen met elkaar 5 uur werk wat heb mis gelopen 12.50 per uur wat mis loop is tog intotaal ff 62.50 wat ik in die 5 uur mis loop omdat die koerier niet is opkomen dagen hoe kunnen we dit beste met elkaar oplossen hoor graag van u @Lycke Vodafone  Gr David Melchers 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Fijn om te horen dat je toestel nu wel is aangekomen en ook goed dat de betreffende bezorger een excuus heeft gemaakt voor z’n collega. Begrijp dat dit niet genoeg voor je is en dat je Vodafone aansprakelijk wil stellen voor de uren die je hebt zitten wachten. Je kan een officiële klacht indienen bij Vodafone via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml

Echter, ik denk dat je beter een klacht kan indienen bij het bedrijf dat je toestel zou bezorgen. Deze informatie heeft Lycke je al gegeven in een vorig bericht. Die kunnen je klacht dan in behandeling nemen omdat het ook om hun bezorger gaat. En mijn advies, dien een klacht in bij beide bedrijven. Lycke kan hier niet zoveel aan doen, zeker niet als je een officiële klacht wil indienen. Dat is weer een andere afdeling die dit voor je moet uitzoeken. 

Volg het advies op voor de plekken waar je je klacht kan melden, dat is het beste en snelste manier. 

David93
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Energieboy dankjewel voor je bericht ik heb eigenlijk niks met dat andere bedrijf te maken ik neem dienst bij Vodafone/ziggo af en dat hun het uit besteden kan ik vrij wel niks aan doen heb bij hun al klacht in gedien maar daar werken paar mensen die het allemaal erg lach wekkend vinden en me niet serieus neem vandaar dat ik het via @Lycke Vodafone doe omdat bij Vodafone/ziggo abonnement heb afgesloten en ik heb dus iets met Vodafone/ziggo te maken en niks met dat andere bedrijf wat word ingehuurd door Vodafone/ziggo

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Daarom ook, dien je klacht officieel in via de klanten pagina van Vodafone ?. Lycke kan veel maar er zijn wegen die je moet bewandelen voor je klacht. Die gaan het uitzoeken en kunnen dan met je terugkoppelen. Maar als je wil wachten op Lycke, ook goed. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik snap je hoor, @David93  Je hebt natuurlijk een afspraak met ons. Dit soort ervaringen worden bij ons natuurlijk ook meegenomen en doorgezet naar Dynalogic. 

Allereerst; super fijn dat de 2e afspraak wel gewoon goed gegaan is en dat je hier een veel positiever gevoel aan over houdt. Een beetje “het kan gelukkig wel”, denk ik zo. Hoe dan ook ligt de “fout” hier wel bij Dynalogic. En dat is eigenlijk ook de partij die hierin met een verantwoording (en eventuele oplossing) zou moeten komen 

Wat betreft een tegemoetkoming; ik zou alsnog graag uit coulance vanuit hier iets regelen. Dit wil ik alleen wel even goed afstemmen. Momenteel weet ik niet veel meer van je dan je gebruikersnaam hier (dus dat je waarschijnlijk David heet en ofwel 27 bent of dit jaar 27 wordt ;-)). Zou je je profiel willen invullen met je gegevens? Dan pak ik alles van je er even bij

David93
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

eey @Lycke Vodafone als het goed is heb ik nu al me gegevens ingevuld behalf die vanjulkie aangezien ik nog niet weet welke klantnummer ik heb bij jullie u mag me ook privé benaderen ik heb dynalocig al verzoek gestuurd met klacht maar nog geen rechtie en vorige dat dit melden werd gewoon weg niet serieus genomen door hun graag hoop ik dat u wel iest voor elkaar kunt krijgen en desnoods de kost op hun kunt verhalen want hun hebben dit probleem eigenlijk veroorzaakt en niet jullie Gr David

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Weet je zeker dat je nummer klopt? Ik kan je niet vinden 

David93
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone  me nummer is 06*******deze gaat morgen pas in bij jullie abbo of bedoel je het nummer van ziggo ? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @David93 . Sorry, ik heb je nummer weggehaald omdat je deze niet openbaar wilt hebben natuurlijk ^^ 

Maar ik heb je nu gevonden hoor, en ik duik er even in. Zo terug!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Top. Ik zie dat je een Red Unlimited abonnement aangevraagd hebt. Ik wil voorstellen om hier een halve maand korting (a 20 euro) op te geven. 
De vergoeding kan ik momenteel overigens nog niet aanmaken, omdat het abonnement nog niet actief staat. Maar ik kan het wel vast “klaar” zetten. Vind je dat wat? 🙂 

David93
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat klopt me oude provider is nog actief nieuwe simkaart geefd nog geen singel dus denk dat het morgen we lukt hou u op de hoogte @Lycke Vodafone 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Top! Ik hoor van je 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic