ikke1331

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vraagje over internet op mobiel

hallo heb een vraagje namens mijn ouder. die zijn voor een weekje naar frankrijk voor de Alpe d'Huez. nu had me moeder gister nog internet op haar telefoon en vandaag was dit niet het geval. maar ze is telefonisch wel te bereiken...de internetinstellingen zijn niet veranderd... maar het was vandaag erg bevolkt kan dit samen met het verblijven in zo omgeving met die "bergen' ervoor zorgen dat het internet niet goed werkt? er is geen betalings achterstand of zo...dus vandaar dat ik hier een bericht zet hopelijk heeft u wat informatie voor mij wat ik ze kan vertellen alvast bedankt
2 Reacties 2
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Eerste mogelijke oplossing is om het toestel een keer uit- en aan te zetten, dat lost standaard al veel problemen op.

En als het dan nog niet werkt, zou het kunnen zijn dat je ouder geen zogenaamde 'roaming bundel' aan heeft gezet en zomaar internet is gaan gebruiken? Want dan is het standaard tarief voor mobiel internet in het buitenland best wel hoog. En als je dan wat foto's door gaat sturen naar het thuisfront dan zit je zo aan € 59,50, het bedrag waarbij je mobiel internet automatisch wordt afgesloten om te voorkomen dat je een onverwacht hoge rekening krijgt.

Ik adviseer iedereen altijd om de Alles-in-1 op Reis BloX aan te zetten. Met Alles-in-1 op Reis kun je 20 minuten bellen én 20 minuten gebeld worden én 20 sms'jes sturen én 35 MB data gebruiken voor € 2 per dag in de http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/vodafone_blox/op_reis/allesineen/.

Mocht deze informatie je hebben geholopen, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂
ikke1331
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
me moeder kan altijd op het inernet ook in het buitenland heeft ze bij haar abonement afgesloten en telefoon is meerdere keren aan en uit gezet. maar vroeg me af of dat die bergen invloed kunnen hebben op die ontvangst van vodafone daar...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic