JohnvdH

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

vraag over alles in 1 wereld.

Vraagje.

 

 

Als ik op mijn Mac kijk bij actieve bundels staat daar aan: 

  • BloX Beperkt Internet
  • Onbeperkt Bellen

OP de iPhone staat Bij mijn actieve bundels : 

 

  • BloX Beperkt Internet
  • Onbeperkt BellenMaar ook alles in 1 wereld staat daar actief:

Ik weet dat deze niet aan staat maar waarom staat er op de telefoon app andere info dan op de iMac?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @JhnvdH

Een hele terechte, maar ook goede vraag! Ik ben achter de schermen even gaan kijken en ik vermoed dat het hiermee te maken heeft. Momenteel staat de Alles-in-1-Wereld BloX bij jou uit, maar ik zie wel dat deze add-on per 25 februari 2023 ingaat. Dit is hetzelfde moment als wanneer je nieuwe abonnement (verlenging) ingaat. Dit heeft ermee te maken dat deze BloX standaard aanstaat bij alle Vodafone abonnementen. Dit lees je hier terug. Uiteraard betaal je alleen voor deze BloX wanneer je hem gebruikt, maar je kunt ook bij je nieuwe abonnement opnieuw volledig uitzetten. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @JhnvdH

Een hele terechte, maar ook goede vraag! Ik ben achter de schermen even gaan kijken en ik vermoed dat het hiermee te maken heeft. Momenteel staat de Alles-in-1-Wereld BloX bij jou uit, maar ik zie wel dat deze add-on per 25 februari 2023 ingaat. Dit is hetzelfde moment als wanneer je nieuwe abonnement (verlenging) ingaat. Dit heeft ermee te maken dat deze BloX standaard aanstaat bij alle Vodafone abonnementen. Dit lees je hier terug. Uiteraard betaal je alleen voor deze BloX wanneer je hem gebruikt, maar je kunt ook bij je nieuwe abonnement opnieuw volledig uitzetten. 

JohnvdH
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Oké ik snap em Cicilia, 25-2-2023 word dit automatisch aangezet en alleen bij gebruik rekenen jullie kosten.

 

bedankt John

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Dat klopt als een bus @JohnvdH

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic