Dinie lefers

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vraag over My Vodafone - inloggen lukt niet

Hallo, ik heb een vodafone abonnement, en ben ook lid van Ziggo. Ik probeer op mijn vodafone in te loggen, maar lukt niet. Mijn man heeft ook vodafone. Nu had ik vrijdag gebeld, en zou nog terug gebeld worden om dit op te lossen om de vodafone met mijn Ziggo te koppelen. Maar dat is nog niet gebeurd. Wat moet ik doen? Hoop van jullie te horen. Mijn internet is ook heel slecht op mijn telefoon. Groetjes dinie lefers

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
Dinie lefers wrote:

Mijn Ziggo heb ik ja, maar ik probeer een mijn vodafone account aan te maken met mijn email, en dat lukt niet. En met mijn andere gmail ook niet. Ben trouwens mijn wachtwoord van mijn Ziggo ook kwijt

Wat gek. Ook bij het andere e-mailadres krijg je de melding dat er al een Vodafone account bestaat, of krijg je hierop een andere melding? 
Het wachtwoord van mijnZiggo kan je opneuw aanvragen op deze link

Bekijk in context

11 Reacties 11
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dinie lefers 
Dit is een klanten helpen klanten community.
Waarschijnlijk heeft de klantenservice je Ziggo al met Vodafone gecombineerd en dan is het inloggen niet zo prettig meer. Probeer eens in te loggen bij Vodafone met je Ziggo e-mail en wachtwoord of probeer eens een combinatie van e-mail en wachtwoord. 

Waarom zeg ik niet zo prettig, omdat meer mensen dit soort problemen hebben. Dan gaan die e-mail adressen door elkaar heen en ook de wachtwoorden gaat soms dan niet goed meer. Dus eigenlijk is mijn, maar dat is persoonlijk, advies om ze lekker los van elkaar te houden en dan is het probleem ook geen probleem meer. Overigens heeft het koppelen van je account niets te maken met de gratis korting, dubbele data en/of de Ziggo extra pakket. Dus waarom zou je het dan doen?

Probeer daarom nu eens wat te wisselen met e-mail adressen van je Ziggo en/of Vodafone en ook je wachtwoord. Kijk anders ook eens of je bij Mijn Ziggo nog kan inloggen en of daar nu niet alles bij elkaar staat. Laat nog even weten wat je hebt kunnen vinden en of het dan weer werkt.

Anders moet een Vodafone medewerker met je mee kijken wat er nu aan de hand is. Daarvoor is het handig als je bij de instellingen extra informatie geeft zodat de medewerker van Vodafone direct kan kijken wat er aan de hand is. Welke informatie ze nodig hebben en waar je dit kan invullen kan je hier vinden, klik hier!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Dinie lefers . Welkom hier!

Als inloggen niet lukt, zijn wij er om je te helpen. Wel is het handig om even te weten wát er precies niet lukt. Krijg je een foutmelding? Weet je je inloggegevens? 

Ook ik ben benieuwd of het wel lukt wanneer je inlogt met de mijnZiggo inloggegevens. 

 

We horen graag van je! Ook als het wel gelukt is, natuurlijk :-). Tot snel. 

Dinie lefers
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn man kan nu wel inloggen op mij Ziggo, maar onze mijn vodafone lukt niet, die moeten gekoppeld worden met mijn ziggo

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Kan je vertellen wat er precies niet lukt? Heb je wel MyVodafone account(s) aangemaakt al? Wat gebeurt er als je probeert in te loggen? Krijg je een foutmelding? 

Dinie lefers
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We krijgen een foutmelding

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Wat is de foutmelding?

Dinie lefers
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er word gezegd dat mijn email al bij een vodafone account hoort, maar als ik mijn wachtwoord wil opvragen krijg ik geen email binnen

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Dat is vreemd, @Dinie lefers . Ik heb hier even gekeken het e-mailadres uit je profiel. Hierop zie ik wel een mijnZiggo account, maar niet een myVodafone account. 
Heb je eventueel een ander e-mailadres waarmee je het kunt proberen? 

Dinie lefers
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo heb ik ja, maar ik probeer een mijn vodafone account aan te maken met mijn email, en dat lukt niet. En met mijn andere gmail ook niet. Ben trouwens mijn wachtwoord van mijn Ziggo ook kwijt

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oei, het kwijtraken van een wachtwoord is nooit handig. 
Noteer deze of gebruik in je telefoon, laptop of computer een password manager om je te helpen alles te onthouden. Gebruik ook nooit overal hetzelfde wachtwoord! Dit zal misschien overbodige informatie zijn, maar er zijn nog voldoende mensen die overal hetzelfde wachtwoord gebruiken. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
Dinie lefers wrote:

Mijn Ziggo heb ik ja, maar ik probeer een mijn vodafone account aan te maken met mijn email, en dat lukt niet. En met mijn andere gmail ook niet. Ben trouwens mijn wachtwoord van mijn Ziggo ook kwijt

Wat gek. Ook bij het andere e-mailadres krijg je de melding dat er al een Vodafone account bestaat, of krijg je hierop een andere melding? 
Het wachtwoord van mijnZiggo kan je opneuw aanvragen op deze link

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic