Stijneirir

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

voorwaarden opzegging bij niet functioneren product

Beste,

 

Vorige maand ben ik gaan overwegen over te stappen op Vodafone. Contact opgenomen met de klantenservice om het volgende te bevestigen:

-wanneer ik een extra GB activeer in mijn "unlimited" abonnement gaat dit dan per direct?  Ja dit gaat direct

- wanneer ik gebruik kan maken van het product kan ik dan opzeggen wanneer ontevreden? Ja dit kan. 

Gisteren is mijn abonnement ingegaan (bruikbaar geworden) en heb de eerste keer na 1gb extra verzoeken anderhalf uur moeten wachten tot het bruikbaar was. De tweede keer 20minuten moeten wachten. 

 

Daarmee werkt het product dus niet/amper en wou ik opzeggen. Waarop ik te horen krijg dat dit niet meer mogelijk is. 

 

Dus beide vragen zijn verkeerd beloofd en ik zit nu vast in een abonnement wat niet werkt. 

 

Graag een oplossing. 

 

20 Reacties 20
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik ben het helemaal met je eens @Stijneirir. Op dit moment werkt het niet zoals het hoort te werken. 
Vanuit hier kan ik daarin helaas weinig in betekenen op het inzien van het onderzoek na en het aansluiten van de 1GB of 5GB.
Hetgeen wat ik voor je kan doen is het abonnement aanpassen naar een andere variant. Hierop gaf je al duidelijk aan dat je dit niet wilde en gewoon een werkend abonnement wilt.

Ik begrijp zeker dat dit behoorlijk vervelend is omdat je geen nieuwe bundel kunt aansluiten (via het netwerk) en omdat de data helemaal afgekapt wordt als deze op is. 


We hebben intern aangekaart dat er problemen spelen omtrent het Red Unlimited abonnement.
Hetgeen wat ik voor je kan doen is het abonnement aanpassen naar een andere variant. Hierop gaf je al duidelijk aan dat je dit niet wilde.
De enige andere optie is een klacht indienen. Dit mag via hier

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic