ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

voorgeprogrammeerde apps verwijderen Samsung Splus

Hi.... weet iemand hioe je voorgeinstalleerde apps kunt verwijderen? Volgens de handleiding moet je het icoon vasthouden en als het los komt naar prullebak slepen. Makkie, als het weekt tenminste
 
Maar................. ut werkt niet......
Kun je deze geimstalleerde apps niet verwijderen?
Tweede vraagje kun jede kleur van de statusblaken wanneer je apps opent aanpassen? Zo ja How, wat en waar? Of moet daarvoor een nieuwe app gedownload worden met een thema of zo? Er is nus standaard een blauw thema bij alle apps en ik houd niet zo van blauw..........
 
Wie o wie heeft goeie tips.
 
Greetzzzzzzzzzzzzz Zizake
 
 
 
 
2 Reacties 2
dejeroen

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
voor het verwijderen van apps ga je naar instellingen - applicaties - applicaties beheren - alles
vervolgens klik je op een app en als er staat dat je deze kan verwijderen dan kan dat.
 
van een aantal applicaties is het niet mogleijk om ze te verwijderen omdat deze in android zitten en door andere apps worden of kunnen worden gebruikt.
agenda
berichten
camera
contacten
downloads
browser
email
fm radio
galerij
gmail
instellingen
kiezer
klok
maps
market
mijn bestanden
muziek
opslag gekozen nummers
programma monitor
social hub
zoeken
 
bovenstaande apps kunnen dus niet worden verwijderd omdat andere apps hiervan gebruik kunnen maken. (contactlijst voor whatsapp. maps voor navigatie, klok voor de tijd, social hub voor whatsapp, viber, skype, de camera voor layer en ga zo maar door).
 
een aantal apps zijn door samsung geinstalleerd zoals samsung MMM en samsung apps.
deze zijn alleen te verwijderen met root toegang (hierdoor verloopt volgens mij de garantie) of met een custom rom (verloopt volgens mij ook de garantie).
wat ik doe is gewoon die apps niet opstarten en elke minuut killen met advanced task killer (bespaart accu en wat geheugen).
ziza
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hee bedankt ik ga het meteen proberen!!
 
Groetjes Ziza
 
Das ook een goeie die advanced task killer 😄 Die ga ik zeker testen.... klinkt lekker gemeen!!! 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic