Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Word hiermee bedoeld dat ik vanuit bijvoorbeeld Frankrijk gratis naar Duitsland kan bellen (+49) ?of word ermee bedoeld dat ik vanuit frankrijk gratis kan bellen naar een Nederlands nummer wat zich op dat moment in Duitsland bevindt. Gr louis
Lees mijn eerste reactie nog eens goed 😉 Daar staat met red plus bel je vanuit voordeellanden naar voordeellanden gratis.. aangezien duitsland en frankrijk voordeellanden zijn is het dus gratis.
En nog een vraag. Kan ik met het business abbo vanuit Frankrijk naar een +49 nummer bellen en dan een nieuwe oproep starten met een +31 nummer en die gesprekken samenvoegen? Kosteloos?
En mijn vodafone app zegt dat mijn kosten buiten mijnj tegoed niet beschikbaar zijn. Abbo loopt vanaf zaterdag word dat snel bijgewerkt want ik zou graag zien als ik toch extra kosten heb.
Ja hoor dat is mogelijk zonder kosten te maken. Zoals gezegd is bellen naar het Franse nummers en Nederlandse nummer kosteloos. Kijk het eens na via de PC -> My Vodafone. Wellicht dat het daar wel al is bijgewerkt.