loulou

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

voordeel land naar voordeelland? ?

Word hiermee bedoeld dat ik vanuit bijvoorbeeld Frankrijk gratis naar Duitsland kan bellen (+49) ?of word ermee bedoeld dat ik vanuit frankrijk gratis kan bellen naar een Nederlands nummer wat zich op dat moment in Duitsland bevindt. Gr louis
7 Reacties 7
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey loulou,

Met Red Plus kun je vanuit Voordeellanden onbeperkt bellen naar andere Voordeellanden.
Dit vind je ook terug in de tarieven pdf.

edit: ivm dubbel posten heb ik je andere post verwijderd
loulou
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ook met een voordeel land? Ik vind de tarief tabel soms lastig te begrijpen en ik hou van makkelijke kindertaal.

Dus als ik in Duitsland ben kan ik ook gratis bellen met een +49 (duits) nummer?

En vanuit bijvoorbeeld frankrijk met mijn nederlands nummer naar een duits mobiel nummer is ook gratis?

ik hoop op een duidelijk antwoord zonder weer naar de tarief tabel doorverwezen te worden.

gr louis.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Lees mijn eerste reactie nog eens goed 😉 Daar staat met red plus bel je vanuit voordeellanden naar voordeellanden gratis..
aangezien duitsland en frankrijk voordeellanden zijn is het dus gratis.

het linkje was ter illustratie
loulou
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke. Tnx.

van voordeelland naar voordeelland is gratis.
laatste vraag:
Vanuit voordeelland met hetzelfde voordeel land?

Je linkje naar tarief tabel werkt niet.
sorry dat ik een beetje wantrouwig ben maar ik wil geen onverwachte rekeningen.

gr
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
vanuit voordeelland naar hetzelfde voordeelland is ook gratis want beide blijven voordeellanden 🙂

Geen probleem. Je vind de link ook hier https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-plus.shtml onder 'dit wil je ook weten'
loulou
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En nog een vraag. Kan ik met het business abbo vanuit Frankrijk naar een +49 nummer bellen en dan een nieuwe oproep starten met een +31 nummer en die gesprekken samenvoegen? Kosteloos?

En mijn vodafone app zegt dat mijn kosten buiten mijnj tegoed niet beschikbaar zijn. Abbo loopt vanaf zaterdag word dat snel bijgewerkt want ik zou graag zien als ik toch extra kosten heb.

gr louis
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ja hoor dat is mogelijk zonder kosten te maken. Zoals gezegd is bellen naar het Franse nummers en Nederlandse nummer kosteloos. Kijk het eens na via de PC -> My Vodafone. Wellicht dat het daar wel al is bijgewerkt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic