Paul Mark

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

voor de helft opstaren

mn blackberry curve 8520 start maar voor twee derde op

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Paul Mark 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd lastig als zoiets gebeurd natuurlijk. 
Is het een nieuw toestel of heb je hem al een lange tijd? Is die nieuw, dan zou ik langs de winkel gaan waar je deze hebt gekocht. Is die online gekocht, dan zou ik daar even informeren. Je hebt tenslotte garantie!

Is die niet nieuw dan kan het door het verbruik komen dan dan moet je de batterij vervangen of een nieuwe kopen. En ook dit kan je weer doen bij een Vodafone winkel of online bij Vodafone. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Paul Mark 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Altijd lastig als zoiets gebeurd natuurlijk. 
Is het een nieuw toestel of heb je hem al een lange tijd? Is die nieuw, dan zou ik langs de winkel gaan waar je deze hebt gekocht. Is die online gekocht, dan zou ik daar even informeren. Je hebt tenslotte garantie!

Is die niet nieuw dan kan het door het verbruik komen dan dan moet je de batterij vervangen of een nieuwe kopen. En ook dit kan je weer doen bij een Vodafone winkel of online bij Vodafone. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Paul Mark . Welkom hier!

Oh jee. Een telefoon die voor de helft (of twee derde) opstart is natuurlijk niet handig! Ik moet zeggen; ik zie niet helemaal voor me wat er precies gebeurt. Kan je omschrijven wat je ziet? 

Verder ben ik eigenlijk heel erg benieuwd naar de vragen die @Energieboy ook stelt en sluit ik me volledig bij hem aan :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic