HannaH63

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

voicemail

Ik wil gebruikmaken van voicemail, maar ik wil niet dat inkomende gesprekken gelijk naar de voicemail gaan.

Het lukt mij niet om dat in te stellen.

Help ????
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Via my Vodafone (website) kun je de rinkeltijd instellen voordat het toestel over gaat op de voicemail. Dit kun je instellen bij het kopje profiel - abonnement instellen - voicemail
De voicemail aanzetten gaat via 12331
Mocht je hulp hierbij nodig hebben dan kan dat via mijn collega's van de klantenservice
Blljones

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze optie ga ik proberen al vind ik het raar waarom mijn toestel sinds vorige week donderdag de 20 ste augustus, automatisch op voicemail springt terwijl ik niets heb verandert in mijn instellingen
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
HannaH63 , Blljones , is het jullie allebei nog gelukt? Blljones , mocht je dit probleem nog ervaren, bel dan eens 12333. Daarmee schakel je de optie om alle gesprekken direct door te schakelen naar de voicemail uit.
Blljones

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
HannaH63, ik zal de voicemail gaan uitzetten en kijken of het probleem is verholpen. Wel wil daarna nog wel gebruik maken van voicemail! Alvast dank voor je hulp
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Blljones , is het nog gelukt met de voicemail?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we het topic sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic