aws1971

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

voicemail uitzetten gaat niet krijg de melding "niet voldoende prepaid tegoed"

ik heb voor me dochter een Kind Veilig Sim,
maak ik kan de voicemail niet uitzetten krijg de melding "niet voldoende prepaid tegoed" ook al staat er 5 euro op.
hoe dit op te lossen zonder 0,45 zet kwijt te zijn aan de 1200 nummer die eigenlijk gewoon gratis hoort te zijn voor vodafone klanten op hun eigen netwerk.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
aws1971
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
de melding van dat er niet voldoene tegoed is krijg ik nog steeds op dat toestel,
maar via DM op twitter is de voicemail uitgezet.
dus voor mij is dat voldoene.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
aws1971 schreef:
ik heb voor me dochter een Kind Veilig Sim,
maak ik kan de voicemail niet uitzetten krijg de melding "niet voldoende prepaid tegoed" ook al staat er 5 euro op.
hoe dit op te lossen zonder 0,45 zet kwijt te zijn aan de 1200 nummer die eigenlijk gewoon gratis hoort te zijn voor vodafone klanten op hun eigen netwerk.

Hi Aws1971,

Om de voicemail uit te zetten kun je bellen naar: 12330. De voicemail aan- en uitzetten is gratis dus dit zou ook moeten kunnen als je dochter niet genoeg tegoed heeft. Heb je dit al eens geprobeerd?
aws1971
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja en dan krijg ik de melding dat er te weinig tegoed is
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi aws1971,

Ik kan me voorstellen dat het niet fijn dat het nog steeds niet lukt. Er zijn volgens mij geen acties meer waarmee ik het probleem kan oplossen zonder je gegevens. Ik raad je aan om dit probleem te melden via Twitter, Facebook, telefonisch of per e-mail. Via het Forum is dit niet mogelijk omdat we hierbij je klantgegevens nodig hebben.

Hopelijk is het probleem hiermee snel verholpen.
aws1971
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Had mijn vraag al via Twitter gesteld.
Geen reactie gehad.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi aws1971,

Oei, dat is niet de bedoeling. Heb je je vraag wel richting @vodafoneNL gestuurd? Je vraag wordt dan binnen een uur beantwoord. Mocht je je Tweet wel al @vodafoneNL hebben gestuurd dan kan het zijn dat er iets fout is gegaan. Stuur je bericht dan even opnieuw zodat we het voor je kunnen nakijken.
aws1971
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Al 2X gedaan via de tweet
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo aws1971,

Heb je de Tweets wel richting @vodafoneNL gestuurd? Kun je anders de link van je Tweets doorgeven? Dan kan ik nakijken of deze correct zijn verstuurd.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik zie dat je gesproken hebt via Twitter, heb je de tips al uitgeprobeerd?
aws1971
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
de melding van dat er niet voldoene tegoed is krijg ik nog steeds op dat toestel,
maar via DM op twitter is de voicemail uitgezet.
dus voor mij is dat voldoene.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Goed om te horen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic