Rudyvw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

voicemail instellen lukt niet

Als ik het nummer bel word er goodbye gezegd en de verbinding verbroken

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rudyvw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je welk nummer belt? Je eigen nummer of via je mobiel je voicemail nummer? Kan ik eruit opmaken dat deze pagina je niet verder kan helpen? https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/voicemail.shtml

Gaat het niet goed, bel, of chat, dan even de klantenservice om te vragen of ze je nummer een reset willen geven omdat je je voicemail niet kan bereiken. Ben er bijna zeker van dat het dan wel goed zal gaan. 

Als je nog vragen hebt, ik hoor het graag.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Rudyvw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je welk nummer belt? Je eigen nummer of via je mobiel je voicemail nummer? Kan ik eruit opmaken dat deze pagina je niet verder kan helpen? https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-sim/voicemail.shtml

Gaat het niet goed, bel, of chat, dan even de klantenservice om te vragen of ze je nummer een reset willen geven omdat je je voicemail niet kan bereiken. Ben er bijna zeker van dat het dan wel goed zal gaan. 

Als je nog vragen hebt, ik hoor het graag.

Rudyvw
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel voor je reactie.

Het gaat om het instellen van m’n voicemail. Als ik het nummer 12331 bel hoor ik alleen goodbye en word er opgehangen.

gr

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Rudyvw wrote:

Dankjewel voor je reactie.

Het gaat om het instellen van m’n voicemail. Als ik het nummer 12331 bel hoor ik alleen goodbye en word er opgehangen.

gr

 

Volg even mijn advies op, dan komt het zeker goed!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Rudyvw 
Welkom op de Vodafone Community. 

We helpen je graag bij het aanzetten en instellen van je voicemail. Het activeren van je voicemail kan via 12331 of via My Vodafone. Je vind dit ook terug op de door @Energieboy gestuurde pagina. Als je na het aanzetten van jouw voicemail dan belt naar je voicemail, dan kun je jouw voicemail instellen en een boodschap inspreken. Laat je ons weten of het is gelukt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic