goes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

voicemail buitenland

Wil graag voicemail afluisteren vanuit Rusland.
Op de site staat dan ik een sms ontvang met een pincode.
Wat moet ik doen om deze pincode te ontvangen?
Op dit moment ben ik in Rusland.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @corroovers

Lastig dat je de pincode van je voicemail niet meer weet! Weet je of de klantenservice je voicemail pincode heeft gereset? Dat kan via het klantsysteem. Daarna kun je bellen met je voicemail, ophangen en ontvang je een sms'je met de pincode. Wanneer dit niet is gebeurt zal helaas opnieuw met de klantenservice gesproken moeten worden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Ik ontving deze direct nadat ik de eerste keer voicemail belde vanuit het buitenland (dit was vanuit het Verenigd Koninkrijk in mijn geval). Geen garantie dat het bij jou ook zo werkt, maar je kunt het proberen. Helaas wel kostbaar vanuit Rusland.
corroovers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit in amerika en kan mijn voismail niet beluisteren daar moet ik een vijf cijferig pincode voor hebben maar die heb ik niet ik heb gebeld naar klantennummer die zeiden dat ik drie keer 1233 moest bellen en dan drie keer beeindigen dan zou ik per sms een code krijgen maar ik krijg niks wat kan ik nog meer doen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @corroovers

Lastig dat je de pincode van je voicemail niet meer weet! Weet je of de klantenservice je voicemail pincode heeft gereset? Dat kan via het klantsysteem. Daarna kun je bellen met je voicemail, ophangen en ontvang je een sms'je met de pincode. Wanneer dit niet is gebeurt zal helaas opnieuw met de klantenservice gesproken moeten worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic