Hoi @Pierino60
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Gekke vraag misschien, maar waarom zou je dit willen doen?
Het is altijd veiliger om een ander inlog te hebben voor je Ziggo & Vodafone account dan dat je alles bij elkaar zet en eventuele kwaadwillende in 1x makkelijk in je account kunnen. Ik zeg niet dat het gebeurd, maar je wachtwoord zal maar gehackt worden en ze loggen dan zo bij je in en als je ze samen hebt gevoegd dan kunnen ze alles gelijk aanpassen enz.
Zelf zou ik het dus, uit veiligheid, nooit doen. Maar als je dit echt wilt, dan moet je inloggen via Mijn Ziggo (www.ziggo.nl) en dan kies je onder VEELGEZOCHT (in het midden van je scherm) Mijn Account. Er zal een nieuw scherm openen en daar kan je je account uitbreiden en/of rechts boven in beeld klikken op VODAFONE TOEVOEGEN (staat in het rood).
Toevoegen en klaar! Let wel op, als je dit doet dan kan het zijn dat je alleen nog kan inloggen met 1 inlog. Mocht het van Ziggo niet werken, en/of die van Vodafone niet, combineer dan je gebruikersnaam. Dus gebruik die van Ziggo bij Vodafone of andersom. Uh ja, dat gaat namelijk nog wel eens door elkaar heen en daar ga je ook niet vrolijk van worden, als ik eerlijk moet zijn.
Succes!!