Soms

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

vodafone wijzigt ongevraagd telefoonnummer

Op 7-9 kwam ik er bij toeval achter dat Vodafone ongevraagd en zonder enkele mededeling mijn telefoonnummer gewijzigd heeft. Na tig telefoontjes ( u moet geduld hebben er wordt aan gewerkt ) vandaag via een medewerker van een winkel ( een topper overigens... die itt de ‘klantenservice’ het probleem begreep) gehoord dat Vodafone de case naar de verkeerde afdeling doorgezet geeft en die afdeling de case dus maa gesloten heeft... nieuwe case aangemaakt waar dus weer 5 werkdagen voor staat... iemand een idee hoe dit te bespoedigen en hoe Vodafone omgaat met compensatie? Het liefst wil ik mijn (nog anderhalf jaar lopende) contract beëindigen omdat ik geen enkel vertrouwen meer heb in Vodafone maar verwacht niet dat ze daar aan mee gaan werken!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Soms
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk heel erg vervelend. Dit is een klanten helpen klanten community en daarom is het via hier moeilijk om je verder te helpen. Aangezien er al een case loopt, denk ik dat je daar op moet wachten. Er is wel een medewerker hier online op de community, dat is Sharon, en die kan je waarschijnlijk meer informatie verstrekken.

Ik kan je alleen zeggen, bel de klantenservice van Vodafone of stuur een privé bericht via Facebook of Twitter. Maar dat heb je al gedaan. Dus of even wachten of Sharon en anders toch wachten tot je informatie krijgt over je case.

Succes in ieder geval en hoop dat Vodafone je toch op een goede manier kan helpen.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Soms
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is natuurlijk heel erg vervelend. Dit is een klanten helpen klanten community en daarom is het via hier moeilijk om je verder te helpen. Aangezien er al een case loopt, denk ik dat je daar op moet wachten. Er is wel een medewerker hier online op de community, dat is Sharon, en die kan je waarschijnlijk meer informatie verstrekken.

Ik kan je alleen zeggen, bel de klantenservice van Vodafone of stuur een privé bericht via Facebook of Twitter. Maar dat heb je al gedaan. Dus of even wachten of Sharon en anders toch wachten tot je informatie krijgt over je case.

Succes in ieder geval en hoop dat Vodafone je toch op een goede manier kan helpen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Soms

Wat een apart verhaal zeg! Kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Echter, als er al een case is aangemaakt voor dit issue, heeft het voor mij geen zin om er nog eentje aan te maken. Ook kan ik niks eraan doen om het te versnellen. De technische afdeling pakt jouw case op (op volgorde van binnenkomst) en zoekt dit verder uit. Zodra er een uitkomst of oplossing is, ontvang je vanzelf bericht hiervan. Onze excuses voor het ongemak! We zijn ermee bezig.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Kan ik nog iets voor je betekenen via het forum Soms ?
Soms
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Blijkbaar kan helemaal niemand bij Vodafone iets voor mij betekenen want ben morgen al 3 weken onbereikbaar en er is nog steeds geen oplossing!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Soms wrote:
Blijkbaar kan helemaal niemand bij Vodafone iets voor mij betekenen want ben morgen al 3 weken onbereikbaar en er is nog steeds geen oplossing!

Dat is natuurlijk heel erg vervelend. Ik hoop dat Vodafone je snel helpt en dat Sharon nog iets kan doen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik begrijp je frustratie Soms. Echter, dit is niet iets dat ik zelf kan oplossen voor je. Daarvoor is een bepaald proces nodig, bij een specifieke afdeling dit dit voor jou oppakt. Het enige dat ik kan doen is de status van je case nakijken, maar daarmee is je nummer natuurlijk niet aangesloten.
Stuur me voor een statusupdate even je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer via een privébericht. Dan kan ik dit voor je checken.
Soms
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Net weer 40 minuten aan de lijn gehangen met de klantenservice... gehoord dat er afgelopen donderdag weer een nieuwe case (9002685) is aangemaakt waar weer 5 werkdagen voor staat! Schiet lekker op dus....
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het kan zijn dat er meerdere afdelingen nodig zijn of dat een onderzoek niet correct is doorgezet. Op dit moment is het dan ook helaas afwachten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is ondertussen de status Soms ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic