Beste Amang,
U bent verzekerd voor val, stoot en vocht schade. Dus eigenlijk alles wat je maar kan doen met je toestel is verzekerd zolang je maar het toestel kunt inleveren.
De gang van zaken is simpel, u belt naar 0104060100 om een claimnummer aan te vragen voor uw toestel. Als u de telefoon online heeft besteld via de Vodafone website neem dan ook de pakbon mee of het garantie bewijs als u hem in een winkel heeft gehaald. Mocht u hem kwijt zijn dan kunnen ze hem in winkel uitprinten waar u hem gekocht heeft (online bon uitgezonderd).
U neemt natuurlijk ook het toestel en het claimnummer mee naar de Vodafone winkel. Daar melden ze deze aan voor reparatie wat gemiddeld 2 tot 3 weken kan duren.
Eenmaal aangekomen bij het reparatie centrum kijken ze of ze het toestel kunnen repareren of vervangen.
Aan de verzekering zit een eigenrisico vast van €45,- euro.
U krijgt bericht dat het toestel terug is, u betaald de €45,- euro eigenrisico. En u heeft weer een werkend toestel.
Mochten er nog vragen zijn stel deze gerust.
Mvg,
Jan