dannyhoebe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodafone smart II start niet door

Mijn vodafone smart II (Alcatel V860) start alleen op met het normale opstart icoon van vodafone en het bijbehorende geluid. Het probleem is dat hij in een ''herhaling'' terechtkomt en telkens weer opnieuw dit opstart icoon en bijpassend geluid geef. Echt volledig naar het beginscherm van de telefoon gaan doet het toestel niet meer. De batterij is volledig vol.
 
Wie weet wat ik aan dit probleem kan doen?
 
Danny
4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
dannyhoebe schreef:
Mijn vodafone smart II (Alcatel V860) start alleen op met het normale opstart icoon van vodafone en het bijbehorende geluid. Het probleem is dat hij in een ''herhaling'' terechtkomt en telkens weer opnieuw dit opstart icoon en bijpassend geluid geef. Echt volledig naar het beginscherm van de telefoon gaan doet het toestel niet meer. De batterij is volledig vol.

Wie weet wat ik aan dit probleem kan doen?

Danny
Hi Danny,

Dat is rot zeg! Gaat het toestel helemaal niet meer aan? Of lukt dit uiteindelijk wel? Wat gebeurt er dan precies als je het toestel met je PC verbind?
DarrylH4

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb nu het zelfde probleem kan iemand helpen??
DarrylH4

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 

  •  Vodafone NederlandHoi Wiert, dat klinkt niet goed... Helpt het om de batterij even uit het toestel te halen? Zo niet, dan raad ik aan het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Daarbij raak je wel alle gegevens kwijt. Hiervoor hou je de volume omhoog-knop vast, terwijl je het toestel aanzet.    heb ik gevonden misschien helpt het ?
DarrylH4

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je kunt als volgt in de boodloader modus komen (op eigen risico!):

Houdt de aan/uit toets + de volumetoets naar boven ingedrukt totdat het toestel opstart. Zodra het toestel trilt, laat je de aan/uit toets los maar houd je de volumetoets ingedrukt. Er zal een groen Android poppetje verschijnen. Zodra deze verschijnt, laat je de volumetoets los.

Selecteer 'Factory reset / wipe data' met de volumetoets naar beneden en druk op de home-toets om te bevestigen. Kies vervolgens voor 'Reboot system now'.

Hierna zal je telefoon zich herstellen en opnieuw opstarten. Als het goed is werkt je toestel dan weer.
 
 
 
Deze is meer uitgelegt Groeten Darryl 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic