Jaimy0107

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodafone mobileprotect account verwijderd, telefoon geblokkeerd.

Hallo,

een tijdje geleden is mijn vriendin overgestapt van vodafone naar ziggo, dit met nummerbehoud. Nu ineens na de laatste update op haar telefoon krijgt ze ineens een scherm van vodafone protect, waar ze een 6 cijferige pin moet invoeren. Als ze wachtwoord vergeten aanklikt, moet ze inloggen op de myvodafone site, maar haar account is waarschijnlijk verwijderd omdat ze is overgestapt naar ziggo. Haar telefoon is dus nu geblokkeerd en kan er helemaal niks meer mee.

Hoe is dit op te lossen vodafone? Want we worden een beetje gestoord van alle problemen van jullie kant, terwijl ze geen eens meer een abonnement heeft bij jullie. Ook krijgt ze continue een melding dat ze ergens bij moet inloggen vn vodafone, wat ook niet weg te krijgen is.

Jaimy
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Jaimy0107,

Neem hiervoor even contact op met de klantenservice. Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe.
waarschijnlijk heeft zij dan een vodafone brander toestel gehad waardoor ze mobile protect heeft gekregen. Op zicht een fijne app waar je je telefoon mee kunt terug vinden en als de simkaart eruit wordt gehaald gaat hij idd af....bijv bij diefstal. Of ze heeft deze zelf geïnstalleerd. Ik hoop voor je dat het nummer nog steeds erkend wordt bij mobile protectionisme.

Zorg ervoor dat er een simkaart in de telefoon zit met hetzelfde nummer waar de telefoon geregistreerd stond bij Vodafone. Tevens moet de telefoon ook verbonden zijn met het internet. Anders is het namelijk niet mogelijk een reset te doen. Het is tevens mogelijk om de telefoon in de veilige modus op te starten en op die manier mobile protect te verwijderen.
Lukken bovenstaande oplossingen niet dan moet er een hard reset gedaan worden. Hiermee ben je wel alle gegevens kwijt.
Mocht je willen weten hoe je in de veilige modus komt of een hard reset doet hoor ik graag welke type telefoon het is.

Betreft het andere programma / app wat opstart geeft dit ook aan bij de klantenservice of probeer dit eens te verwijderen.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic