joso

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vodafone kiezen ja of nee?

Ik ben altijd heel tevreden geweest over vadafone, maar dat is nu wel anders geworden. Ik ben inmideels verhuisd en zit nu in een dorp met geen enekel dekking. Dure GSM versterker gekocht. geen verschil. Dat betkent echter dat er geen enekele klant is die me kan bellen. Dit kost inmiddels zoveel geld dat een paar week verder ik gewoon failliet ben. Uiteindelijk eiemnd van support aan de lijn gekregen (Buiten het dorp staand op een landweg) en die zei haast te maken als de netwerkdienst bevestigd had dat er geen dekking was. Volstrekt onnodig, want op de dekkingskaart staat duidelijk: geen dekking! Maar goed uiteindelijk gelukt (wat voor capriolen je al uit moet halen als je geen telefoon hebt). Netwerkdienst gaf aan dat ik inderdaad geen dekking heb. Enfin, afgehandeld zou je denken. Morgen vast wel bericht dat abonnement opgezegd kan worden. Dat moet omdat ik mijn nummer perse mee moet nemen naar een provider die hier wel dekking heeft. Inmiddels bijna twee week verder. ik bel met ze (support) en ga dus weer op een langweggetje staan. Na keuze menu volgt de medeling :"test netwerkdekking" en de verbinding is weg. Ander supportnummer proberen. zelfde verhaal:"genetwerkdekking test" verbinding verbroken. Dus maar weer een mail gestuurd. Het antwoord: over 5 dagen antwoord. Weer een week verder en dat zeiden ze 2 weken geleden ook al. Samengevat: ze weten dat ik geen bereik heb, ze weten dat het me heel veel geld kost en ze weten dat dit aan hun ligt. Maar reactie? Ho maar. Ik wacht nog 2 dagen en dan ga ik echt lawaai maken. Ik heb een bereik van 80.000 volgers op facebook en als die gaan delen, dan hebben we echt een explosie. dan twitter nog en ik ga de sites over belgedrag, kosten en service allemaal mailen met dit verhaal. Conclusie: vodafane: schaam je! Dit is geen service, dit lijkt helemaal nergens op. Ik heb de betaling ook terug gedraaid, en voor in de toekomst stop gezet. Wedden dat ze me nu wel weten te vinden. Dus denk er om toekomstige klant: vodafone is erg aardig, maar als je een probleem hebt, dan zijn ze er niet!
2 Reacties 2
edbe

Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
ik ben al 20 jaar lid van Vodafone en eigenlijk nog nooit problemen gehad, alleen totdat ik de S7 bestelde....
daar laten de ze wat steekjes vallen met dd service....jammer...hoef niet te gebeuren....
mijn conclusie JA zal wel gaan voor Vodafone.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
joso , vervelend dat je de service zo ervaart en nog geen oplossing voor je probleem hebt gekregen. Het forum is echter een platform waar gebruikers elkaar kunnen helpen, zonder over abonnementsgegevens te beschikken. Het is dus niet geschikt voor individuele vragen of klachten. Zie ook onze huisregels. We hebben je topic dan ook gesloten. Ik hoop dat je inmiddels antwoord hebt gekregen op je e-mail. Zo niet, raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan eventueel ook via de chat op de website, of via Facebook of Twitter.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic