Middels het forum van Vodafone wil ik graag waarschuwen voor de Vodafone Garant dienst.
In het kort:
Ongeveer een jaar geleden heb ik via de Belcompany een verlening van mijn Vodafone abbonement gedaan, hierbij heb ik voor de Samsung galaxy S3 gekozen. Ik heb hier geen verzekering opgenomen.
Een paar weekjes ervoor of erna (in ierdergeval in dezelfde periode heeft mijn moeder 2x een abbonement afgesloten bij Vodafone, Mijn moeder heeft bij beide abbonementen voor de Samsung note 2 gekozen. Bij haar prive abbonement heeft zei een verzekering afgesloten "Vodafone garant"
Voor haar prive abbonement had ze eigenlijk spijt dat ze de Note 2 had gekozen. En ik had eigenlijk spijt dat ik de Galaxy S3 had genomen aangezien ik voor mijn werk een Note 2 veel makelijker zou zijn. De ruil was daarom dus ook snel gemaakt.
Aan aantal weken geleden haal ik mijn telefoon uit mijn zak en zag tot mijn schrik dat er een paar barsten in het scherm zaten. Na eerst 10min. flink balen heb ik mijn moeder gebeld. Zij vertelde mij dat deze Note 2 verzekerd was via Vodafone Garant. Ze betaald daar maandelijks een bedrag voor iets van 12 euro.
Nadat mijn moeder contact had gehad vertelde de verzekering doodleuk dat het toestel niet meer verzekerd is omdat ik en niet mijn moeder hem in gebruik had. Ze vertelde dat mijn moeder de algemene voorwaarden maar eens goed moest lezen.
Oplichting in pure vorm? Waar staat het in de algemene voorwaarden?? Er staat alleen in de algemene voorwaarden dat de toestel die verzekerd is een Vodafone sim kaart dient te bevatten en dat heeft ie aangezien ik ook Vodafone heb.
De zaak is nog niet helemaal teneinde, de medewerkers in de Vodafone winkel in Rotterdam vinden het ook een belachelijke zaak en verzetten veel werk om toch te kijken of er nog mogelijkheden zijn. Ik wil hun ook bedanken voor de tijd en energie die zij erin steken. Vodafone garant *Kots* *Kots*. Medewerkers Vodafone Rotterdam. Jullie verdienen nu al een pluim!!. Ik hoop dat zei het alsnog kunnen oplossen.