elroy944

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

vodafone forum in tapatalk app

Hoi,
 
vodafone eforum is netjes te vinden in tapatalk, echter wilt deze geen connectie maken. Geprobeerd met zowel wifi als 3g (vodafone)
Werkt het bij iemand anders wel?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
elroy944 schreef:
idd erg jammer. Kreeg via twitter te horen dat ze niet bij tapatalk aangemeld zijn maar dat er wel een aparte app in de maak is.

Het Vodafone e-forum wordt binnenkort geïntegreerd in de My Vodafone App. Die heb je vast al tussen je 192 apps staan 😉

Bekijk in context

9 Reacties 9
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Even testen dan
 
EDIT: heb het getest, en hier werkt het ook niet, is wel jammer dat dit niet werkt, tapatalk werkt namelijk heel fijn
elroy944
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
idd erg jammer. Kreeg via twitter te horen dat ze niet bij tapatalk aangemeld zijn maar dat er wel een aparte app in de maak is.  
 
Ik denk niet dat ik alleen voor deze forum de forum app van hun ga downloaden, heb nu al teveel apps (192) haha. Als ze deze forum drukker willen hebben moeten ze serieus overwegen voor tapatalk aangezien dat voor zowat elke platform te verkrijgen is (idd ook voor blackberry)
 
ik zit veel op forums maar ik ben ook veel onderweg en weinig thuis achter de pc, tapatalk zou echt ideaal zijn aangezien ik daar al mn forums onder 1 app heb staan.
 
jammer!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
elroy944 schreef:
idd erg jammer. Kreeg via twitter te horen dat ze niet bij tapatalk aangemeld zijn maar dat er wel een aparte app in de maak is.

Het Vodafone e-forum wordt binnenkort geïntegreerd in de My Vodafone App. Die heb je vast al tussen je 192 apps staan 😉

elroy944
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
idd die heb ik er wel tussen staan haha, thanks
 
hopelijk mischien toch nog tapatalk integratie in de toekomst, wie weet...
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
binnenkort? 😞
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Of hij er op heel korte termijn aan komt, daar zou ik eigenlijk niet op rekenen 😉

Maar hoe bevalt de mobiele variant van het forum? Persoonlijk vind ik hem best goed werken eigenlijk.
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
loopt lekker soepel en ook overzichtelijk in safari. maar ben een tapatalk gebruiker en als je dat eenmaal gewend bent..
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Is er dan nu een tapatalk optie voor bij dit forum
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
euh.......nee
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic